{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Den uopmærksommer mc'ist !!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja - jeg fik så en af de hersens hovsa oplevelser i dag.

Kørte i byen, men med 60 km/t. hastighedsbegrænsning. Indentede så en blødhat bil, som kørte ca. 50 km/t. Havde ikke travlt, så jeg holdt afstand til ham, og blev bagved.

Normalt kan man jo godt se hen over biler, men han kørte i en af de her Suzuki Wagon R, som jeg lige akurat IKKE kunne se hen over.

Jeg lagde dog mærke til, at der var vejarbejde i modsatte side, men i vores side af vejen, var der ikke nogen hindrínger.

Gammelfar nærmede sig vejarbejderlastbilen, som holdt med front mod os, men i den anden side af vejen, og jeg var 100 på, at han ville fortsætte sin kørsel. Nå, men ca. 5-7 meter før han når hen til lastbilen, bliver han lige med et enig med sig selv om, at han nok heller må give plads for den modgående trafik, som jo holdt stille pga vejarbejderlastbilen, så han klodser bremserne og stopper.

Jeg triller jo selvfølgelig og nyder vejret - og ikke mindst den 23 - 25 årige blode sommerpige, som vuggende smyger sig af sted på fortovet, iført hvidt stramt siddende sommertøj (min fejl ikke at holde øje med trafikken - ved det godt).

Men jeg opdager så pludselig, at gammelfar har valgt at være "flink i trafikken", og klodser bremsen. Kan dog hurtigt se, at det ikke er nok, så jeg hamrer venstre styr mod højre så hurtigt jeg kan, og Vifferen når lige akurat, at lægge sig ned og med under 10 cm. kører jeg forbi gamelfars Wagon R.

Heldigvis er de modkørende først lige begyndt at køre frem, og der er da heldigvis plads til modkørende og en mc, så der mødte jeg ingen problemer, men det andet var godt nok tæt på - uha da da!!!

Og hvad kan man så lære af det: Lad være med at kigge efter piger du ikke kan få smiley

Vil jeg undlade det i fremtiden - NEVER IN A LIFETIME smiley

Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den uopmærksommer mc'ist !!!!!
Kommentér på:
Den uopmærksommer mc'ist !!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce