859 visninger
|
Oprettet:
Onsdagstur 11 juni Ringsted {{forumTopicSubject}}
Vi køre fra Ringsted torv imorgen, ad landevej til køge, og kbh langelinie, derfra til kbh centrum igen, og over roskilde hjem, det er en suveren god tur, og håber der kommer flere.
Tilmeld jer så jeg kan se hvor mange som kommer, da vi ikke gider vente på nogle som ikke kommer.
Vi er pt 3.
tilmelding her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=84711
Thomas
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Onsdagstur 11 juni Ringsted