BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.395
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

fuck det var tæt på!!! fuck det var tæt på!!!

ja i går aftes kl 01.50 er jeg på vej hjem fra en kammerat, holder så for rød i et kryds hvor jeg skal til højre, der bliver grøn og jeg begynder og trille, og da jeg næsten har svinget rundt, kommer der flyvende en rådden taxa med 80-90KM/T, han er altså kommet lige over i krydset, altså han er kørt lang over for rødt.
da jeg lige havde rystet chokket af mig, besluttede jeg mig nu at det skulle han ikk slippe godt fra, så fulgte efter ham ned gennem byen (tror aldrig jeg er kommet gennem byen så hurtig før) og da han ende lig holder for rød, fik jeg taget hans reg. nr. så skyndte mig hjem og ringede til strisserne og forklarede dem hele sagen.

men da desværre ikke rigtig var nogen vidner er det jo ikk nemt, men han politiet ville i hvert fald kontakte taxa selskabet som er (horsens taxa) så de lige kunne få en skide balle, og håber så på at de evt. lige har kaldt en patrulje bil og ladet de kigge efter ham..

nå ja så er jeg da kommet af det..

hilsen jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuck det var tæt på!!!
  • #1   15. jun 2008 Pyha hvor en oplevelse! tror personligt jeg også ville ringe til taxa selskabet og fremlægge situationen. på den måde er du da sikker på det kommer frem til dem også! når du har nr pladen og tidspunktet ved de jo også hvem er kørte..

• #2   15. jun 2008 tinnie s. ja du kan jo have ret, man ved som sådan ikk om politiet har kontaktet dem..

• #3   15. jun 2008 Hey Jacob

Godt der ikke skete noget!!!

• #4   15. jun 2008 gert: ja det var fanme heldigt, sidder stadig og forestiller mig at havde jeg nu kørt ligeud istedet, så havde han sikkert kørt direkte ind i siden på mig..

så ja jeg føler mig en smule heldig..

• #6   16. jun 2008 DU skulle da bare have revet ham rundt...

hevet ham ud af bilen, og bare givet ham den største røvfuld..

Det er det eneste de lære noget af....

Politiet gør ikke en meter ved sådan nogle sager desværre...
    DE har jo for "lidt" dounut spisende personale, og for mange DOnuts at skulle konfimere... hehe

Ej det er sgu fucked up, næste gang så bliver man måske ramt af bilen ...

• #7   16. jun 2008 Jeg har prøvet noget lignende, men taxaselskabet kan ikke inde vognmanden på nrpladen - de skal have hans taxa nummer (grønt skilt) - der bliver desværre bare ALDRIG gjort noget hverken fra politiet eller selskabet - ØV

• #8   16. jun 2008 godt der ikke skete noget. de der taxa folk kører med hovedet under armen og tror de ejer det hele.

• #10   16. jun 2008 ja det har du ret i.

hvor er det sørgeligt at nogle bilister skal opfører sig sådan bare fordi de ikke selv kan komme hurtigere frem. hvis de kunne havde de gjort det samme altså kører imellem bil køerne.

• #12   17. jun 2008 Nu tager jeg turen fra køge mod kbh i myldretiden hver morgen

og har lavet The ROW finten ... har faktisk flere gange prøvet at folk giver plads.. men nu kan min ved et hurtigt glimt godt ligne en ÆGGESKAL.. med den hvide farve hehe..

Den første der banker en bildør op i mig, selvom det ikke er helt lovligt det vi gør, så kommer han til at sidde i kø, MEGET LANG tid...

Kommentér på:
fuck det var tæt på!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce