Startproblemer... {{forumTopicSubject}}
... en dum oplevelse:
Stor i Tonenburg nord for Kassel en gråvejrsmorgen og gjorde som jegellers altid har gjort - Chokeren halvt ud - ét tryk på starterknappen... og forventede normal start.... men den udeblev - og først efter ca. ½ times forsøg lykkedes det (batteriet var næsten fladt) - Nuvel - det slog mig ikke ud, men det gjorde det næste morgen - samme probklem. Blot måtte tank og div. dele af og tililende havde div. gode råd, som iøvrigt heller ikke virkede.... der gik 1½ time og hjælp fra startkabler og bil, førend det endelig, på iøvrigt mystisk vis lykkedes at få liv i "svesken"....
da jeg kom hjem lukkede jeg for benzinhanen (700km senere) .... næste morgen...chokeren halvt ud - ´et tryk på starteren og "dyret sprang i gang som en gazelle.... hvad f..... kan der være galt?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Startproblemer...