1.243 visninger
|
Oprettet:
ja ja {{forumTopicSubject}}
kald mig bare forræder men jeg har altså skiftet 1,0'eren ud nu..
men lader da denne gruppe køre videre..
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 586
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 586
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 208
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 109 Svar: 834
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 586
flemming > nej tænkte at det gik så længe det var en anden honda og 954 ccm er jo tæt på 1000 ikke sandt..?
ja ja