{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Motorcykel uden afgift og motor!!! {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har hentet en cykel nede i tyskland for motorens skyld, min egen var nemlig futtet af, så har gået og leget lidt med ideen om at sælge resten af den cykel jeg har hentet, nogen bud på hvad man ca vil kunne forlange for sådan en cykel uden afgift og motor? resten af cyklen fejler ikke rigtig noget, tænkte der måske var en som kunne få lidt fornøjelse af at gå og bygge en cykel op, eller måske bare bruge en masse reservdele...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel uden afgift og motor!!!
  • #1   1. jul 2008 hov skal nok lige siges det en GK76 model, i hvid og blå.

• #2   1. jul 2008 4-5 tusind.

• #3   1. jul 2008 Måden du får flest penge for den er at sælge den i enkelt dele.

• #4   1. jul 2008 tænkte jeg også godt, men gad sku ikke have den stående, og cyklen er jo egentlig fin nok i sig selv, så det ville næsten være synd og skille den helt ad hvis der var en der kunne få glæde af sådan et lille projekt, har undersøgt lidt hvad en motor ville koste, og det ville koste 4500-6000kr. og få en motor hjem fra england, så man kunne jo få en billig cykel alligevel, min kammerat gav vist ca 20000 i afgift for hans sidste år...

Jeg havde også regnet med der omkring det du sagde, nok bare nærmer de 5-6 tusinde, men nu må vi se, piller nok motoren af den i næste uge, så tager nogle billeder af den inden for at vise hvordan den ser ud, også sætter jeg den nok til salg herinde, hvis ikke min kammerat ville købe den...

Kommentér på:
Motorcykel uden afgift og motor!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce