{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

har folk glemt gruppens eksistens? {{forumTopicSubject}}

det er ikke lige den gruppe der sker mest i her på galleriet... skal vi ikke prøve at lave lidt om på det? ved ikke med jer andre... men jeg er da frisk på at få sat lidt ansigter på gruppens medlemmer og evt køre lidt rundt på et par ture... korte som lange

ved godt der har været et par forsøg tidligere på at få gjort noget af det samme... men derfor kan man vel godt prøve igen....

personligt vil jeg helst ikke arrengere en tur. da jeg for det første er elendig til at køre forrest, og fordi jeg ikke er så kendt på vejene omkring skive.. så det giver ikke meget mening at køre på A26 fra skive til mors og retur igen... så ville være lækkert at få vist et par af de små veje i området

mit bud er at vi godt kan samle en rimelig flok, hvis vi lige prøver at arrengere en tur eller noget i den stil med lidt mere end en dags varsel... ved ikke om der er stemning for det eller ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har folk glemt gruppens eksistens?
Kommentér på:
har folk glemt gruppens eksistens?

Annonce