{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Banjobolt i bundkar. {{forumTopicSubject}}

Har lige sat min motor på min mc igen efter det hele er blevet renoveret.
Men i bundkaret har jeg en banjobolt som jeg ikke lige kan lure hvad er til. Det er ikke til oliekøleren de 2 sidder på forkant af bundkaret. Den jeg har i overskud sidder i bunden i modsatte side. Håber der er nogen der kan hjælpe..
Cyklen er en kawasaki gpz 600


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Banjobolt i bundkar.
  • #1   15. jul 2008 Hej Thomas.

    Hvis du ikke har fået svar her senere idag...så skal jeg lige se hvad jeg kan gøre.

    For jeg har en løs motor til at stå et andet sted...som jeg ved der stadig er olie på....så den banjobolt er der ikke rørt ved.

    Med andre ord...så vil jeg med glæde checke...men det kan først blive senere... okaj?


  • #2   15. jul 2008 Ja - det gik lidt stærkere end beregnet.

    Der sidder en banjobolt, hvor røret deler sig ved topstykket og går ind der 2 steder.

    Er det den du mener..??

    (Andre spørgsmål...så bare spørg løs...da jeg har den løse motor til at stå på et bord...så kan rimelig hurtig se efter....hvis det er )


  • #3   15. jul 2008 Er det bag på topstykket over kaburator studsene der sidder 2 banjobolt tilslutninger? hvor man monterer slangen og så ned til bundkaret?

Kommentér på:
Banjobolt i bundkar.

Annonce