{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Ekspert i Vandkølede MC søges.!!! ASAP {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min kawa. Zxr400 driller mig, den bliver ved med at spytte alt vandet over i ekspansions beholderen, og så videre ud af overløbet selvfølgelig. Og dermed bliver min mc MEGET varm.! Er det en toppakning, eller en thermostat?? Please help, skulle gerne til skagen på torsdag på den..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekspert i Vandkølede MC søges.!!! ASAP
  • #1   15. jul 2008 Det kan være flere ting.
    Er motoren udluftet ordentligt , efter du har fyldt vand på ?
    På de gamle kawa sad der flere udluftnings skruer , bla en i vandpumpen.
    Det kan være termostaten eller vanpumpen , så vandet ikke cirkulere og dermed koger af.
    Tjek også om køleblæseren virker og om den starter ved den rigtige temp.
    Og hvis det ikke er disse ting , bliver det lidt mere kostbart , så er vi over i toppakning evt topstykke og hvis du er rigtig uheldig , en forring der er revnet.
    Hvis du er ude i toppakning mv kan jeg kun anbefale at lade en fagmand kikke på sagerne , hvis ikke du er meget inde i at fejlfinde og reparere motor.

• #2   15. jul 2008 Frank - Indtil videre har jeg testet Thermostat - ok. Vandpumpe - ok. Jeg er næsten sikker på at der er kommet et micro hul i den ene køler slange, den der sidder under køler dæksel, så den prøver jeg lige at skifte i morgen, plus jeg skal have målt min blæser kontakt igennem også.. Er ikke helt sikker på at den virker korrekt.. Ber og håber bare på at den skide toppakning er intakt..!

• #3   15. jul 2008 Frank - Okay.. Tusind tak skal du have.. Håber satme bare det er den skide køler slange.. Skulle gerne tøffe til skagen på den, torsdag morgen.. Ellers må jeg sku nappe den gamles smiley

• #4   15. jul 2008 Ja det har du selvfølgelig ret i.. Meen det kunne være federe at kører på sin egen.. Har nemlig også fået "gejlet" den op her i løbet af vinterern, og syntes selv jeg er sluppet meget godt fra det.. Billeder kommer når svinet kører smiley

Kommentér på:
Ekspert i Vandkølede MC søges.!!! ASAP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce