{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.435 visninger | Oprettet:

afmontering af katalysator...??? {{forumTopicSubject}}

Har igen købt mig en nye Gsxr 750, den gang en K8... men man bliver jo afhængig af gsxr.... men mit spørgsmål er.: Har lige fået sat micron sportsudstødning på og den lyder også okay, men det fordi den er monteret på katalysatoren, fordi katalysatoren er svejset fast til forrøret på grund af alle de skide miljøregler... men kan man svejse katten af lige før lampesonden og sætte et mellerør ind og montere udstødningen der på....??? og vil det give mere lyd at fjerne katalysatoren???? På min gamle gsxr K6 var den nemlig ikke svejset på, men kun sat fast med spændebånd fra fabrikken af, så det var jo så dejlig nemt, men sådan skal det ikke være mere....... men håber at få lidt svar........

Håber i nyder det gode vejr.....


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afmontering af katalysator...???
Kommentér på:
afmontering af katalysator...???

Annonce