{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

1000 km service {{forumTopicSubject}}

Det kan vist ikke vare alt for længe, inden min skal have det. Hvor har I fået det gjort, hvad skulle de lave på den og hvad skulle I af med for det?

Behøver det være hos en kawasakiforhandler? Nu købte jeg jo min på Sjælland, så har ikke tænkt mig at tage over og få det gjort hos dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1000 km service
  • #1   25. jul 2008 Da jeg fik lavet 1000 km eftersyn på min kostede det vist 800-900 kr.
    Snakkede med min nærmeste md-forhandelr, men han er ikke kawaforhandler, så han ville ikke gøre det, hvis nu der skulle ske noget med den senere.
    Så fik det lavet ved en kawaforhandler.


  • #2   27. jul 2008 Der er 3 kawasakiforhandlere i nærheden af mig, men der er ikke nogen af dem, jeg har lyst til at bruge. Horsens MC vil jeg ikke tage ned til, for det var dem der skulle have skaffet mig min Ninja, som pludselig annulerede min slutseddel. Rydberg vil jeg heller ikke bruge, for de ville heller ikke hjælpe mig, da jeg ringede til dem. Frankies MC synes jeg heller ikke for godt om. Ja, jeg er meget kræsen smiley

    Men jeg har til gengæld en god kammerat, som har en MC-butik i Hobro. De har autoriseret værksted, men de forhandler Honda og ikke Kawasaki. Så jeg tager derop og får dem til at gøre det. Der er jo ikke så meget i det, udover noget olieskift, så det tror jeg godt en ikke-Kawasaki forhandler kan klare.


  • #4   28. jul 2008 Nej, ikke hvis forhandleren har et autoriseret værksted. Så vidt jeg har læst servicebogen behøver det ikke være en kawasakiforhandler der har udført service, så længe værkstedet er autoriseret.

    Der står: "Under reklamationsperioden skal service foretages af en autoriseret forhandler, eller tilsvarende kvalificeret værksted."


  • #5   3. aug 2008 nogle som kan forklare hvad de laver til det 1000 km tjek.



  • #6   3. aug 2008 Olieskift, andet er der sådan set ikke i det. Når motoren er ny, kommer der små bitte metaldele i olien, fordi det slider. Derfor er det vigtigt at olien bliver udskiftet når den har kørt de 1000 km.

    Så du kommer til at betale for ½ time + olien. Mener det er 1,8 liter den skal have.


  • #7   4. aug 2008 Tænkte det nok.

    så skifter jeg det sku selv. ( er under udannelse som mekaniker)

    hvorfor vil i dog betale så mange penge for det.

    det er lige til hvis bare ens fingere er sat noglelunde rigtigt på


  • #8   4. aug 2008 Fordi garantien ikke dækker, hvis ikke der er et stempel fra forhandleren der har udført det, i servicebogen..

    Men hvis du er under uddannelse som mekaniker, kan du måske bare få jeres værksted til at lave det stempel. Det er der jo aldrig nogen der kan finde ud af smiley


  • #9   5. aug 2008 okay vidste jeg ikke.

    tror ikke de tror på hvis der står et toyota stempel desværre::-(


  • #10   5. aug 2008 Hehe, nej det er ikke sikkert. Troede det var et MC-værksted du var på..

  • #11   5. aug 2008 nej desværre ikke:-)

    har


Kommentér på:
1000 km service

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce