1.039 visninger
|
Oprettet:
Køretur Søndag D. 10-8 {{forumTopicSubject}}
Er der nogle som er friske på en tur Søndag. Vi mødes på Statoil/ Hadsundvej i Aalborg KL.12.00
Og så¨ud at finde nogle sving.
MVH Jens.
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
næste uge er jeg 100 % med på den :o)
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 607
Køretur Søndag D. 10-8