GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passer det sammen.
  • #1   11. aug 2008 Jeg ved ikke med motor og stel.
    Men hvis du smider en 1100 motor i en 750 skal du nok mere regne med at det er en 1100 udstødning du skal bruge, da forrørene helt sikkert ikke passer fra en 750 over på en 1100.


  • #2   11. aug 2008 Jeg ved at Motoren fra en GSX-R 1100 årg 89-92. De passer direkte over i min 750-R årg 89. Faktisk samtlige dele passer sammen.

    Men det kan da godt passe, at forrørne ikke paser fra en 750.


  • #3   11. aug 2008 tanke bliver løftet mener at 1100 er lidt højre

  • #4   11. aug 2008 hej du skal bruge et sæt forrør fra en 1100 ellers skal der svejses 3-4 cm rør i dem du allerede har plus indgangen skal skiftes da 1100 er stører det første stykke vis du ser på dem du har nu er bliver de minder lige før motoeren. du kan godt bruge dine kab men det kan andbefales at skifte til 40mm det giver lige de siste hk. men de gl 1100 køre med 36mm og yder 136hk 90-92 har 40mm og stærer ccm. og yder 145hk

  • #5   11. aug 2008 der skal ikke skiftes lednings net og box er også ok den kan tage flere o/m med 750boxen så vis man tuner den er det en fordel med den box du allerede har ps tanken bliver hvor den er men motoren vil lige stikke op over kåben i siden men det er med 0.5 mm så det ses ikke vis man ikke kikker meget godt efter ,. du skal skifte dit kobligs da den er hydolig på en 1100 men det ka ikke værer der for kåben da den er for lav på en 750r men så tager man en fra en gsxf 600-750 det passer lige på og så er det kabel igen vis der er mere så skriv mvh ras

  • #6   12. aug 2008 Bare se at komme igang med ombygnigen.

    Kørere selv med en 11r motor fra 87 i et 85 stel.
    Ombygningen er plug and play, alt passer direkte i stellet, men du skal formodenligt bruge motorophæng fra 11r. samt forrørne, da de originale rammer bundkaret.

    Brug de originale 11r karb, klarer fint opgaven og du risikerer meget nemt at miste bundtræk ved at montere 40 mm..

    Fun faktoren er uden beskrivning, æder nemt meget nyere maskiner og ryger konstant på baghjul på gassen i 1-2 og kan også provokeres op i 3 uden kobling.

    Tjek http://oldskoolsuzuki.info/

    Der er alle de oplysninger du skal bruge under 7/11 ombygninger, samt tips og triks af alle slags..


  • #7   12. aug 2008
    Nb.. årg 11r fra 86-89 er på 1052 ccm og kører standard med 34 mm cv karb. og smider 130 hk.


Kommentér på:
Passer det sammen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce