{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.720 visninger | Oprettet:

kron spidshjul!! kaput {{forumTopicSubject}}

var på en lækker tur idag,havde godtnok sporet lidt mislyde,men olie nok allesteder,i viby sagde det noget lignende skralde bang tju og så holdt jeg der,er heldigvis i top hjælp-fik dyret hjem hejste guzzien op baghjul og støddæmper af og bremsekaliper.derefter klumpen med kron spidshjul,og tyder på lejet er gået smadder!
har nogle af jer brugte stumper evt v 50 så er jeg intr,både gear motor og drev???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kron spidshjul!! kaput
  • #2   5. sep 2008 Prøv evt, hos Henrik "Saltum MC". Han kan måske hjælpe dig med nogle stumper.
    /Hanne


  • #3   5. sep 2008 så fik jeg skisme guzzi,en på benene igen!!
    et lille regnestykke:
    2 skf lejer a 54,45 ----- 108,90 kr
    1 olietætningsring ------ 16,95 kr

    + moms
    ialt ------ 157,31 kr

    hmm et nyt drev koster kr 9000 dask.
    okay min egen timeløn er ikke medregnet,men med kaffe og cola
    er det jo stadig under 200 dask!!!.
    hej brian! måske på et tidspunkt!
    hej hanne! tak for tipset.
    har lige feset en tur på 10 km dejlig stille fra drevet!


Kommentér på:
kron spidshjul!! kaput

Annonce