Bol d´Or land

Bol d´Or land

Medlemmer: 44
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tak for træf! Tak for træf!

Ohøj,
så er jeg hjemme igen efter en lækker tur med lækkert vejr smiley
Status:
til træf 280km 17,5 km/l
fra træf 250km 14 km/l
- egentligt meget godt tilfreds smiley

Mange tak for et hyggeligt træf, vi ses på vejene og evt en dag i Bol d'Or Klubbens hytte.

- Rune

...nu skal der trylles med kartoflerne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for træf!
  • #1   7. sep 2008 ...og...

6timer ud
    4timer hjem

;o)

• #2   7. sep 2008 Tak til alle jer som lige kigged forbi, rødby gokart bane, vi blev nr 2 i den klasse vi kører så det er jo godt nok, håber i havde en hyggelig kører tur.
    Rune jeg går sku ikke så højt op i hvor meget den kører på literen det har jeg aldrig gjort, bare den kører på alle 4 cylinder og kører godt er jeg godt tilfreds, jeg bruger tripmåler som tankmåler, og ved efter ca 240-50 km er det tid til og tanke op, ja lige en lille fidus til jer som i sikkert nok godt kan bruge haha.
    Har fundet fejlen på alt det gamle ledningsnet jeg har, det var en ledning som er knækket, derfor jeg ikke kan starte den, så det skal jeg lige have fikset, så skulle den gerne startes op, jeg savner og hører den.
    Så i alle kører med originale udstødninger???, der findes ikke noget fede end og hører en 4 i en udstødning, synes selv min har en kanon fed lyd, men det er jo smag og behag, kan i hygge jer. mvh Jan

• #3   7. sep 2008 Tillykke med 2.pladsen og godt at se dig...glæder mig også til at se cyklen snart smiley Og ja så længe den kører så er det perfekt hehe

- Rune

• #4   7. sep 2008 Hej Rune.
    Ja der er altså noget med de kartofler "smiler"
    Fedt at se nogle "jyder" hernede...
    Men det bliver "pay back time" næste år, og med garenti vi kommer igen..
    Da dette var et "første træf" der var noget af en succes...
    Så både "fruen" og jeg kommer over til jer !!!
    Tak for en rigtig god oplevelse, og en fantastisk weekend..
    vi ses
    //mich

• #5   7. sep 2008 Tak Rune, du har noget at glæde dig til til, den er lavet helt om siden du så den sidst, så du/i har noget at glæde jer til, vi ses. mvh Jan

• #6   8. sep 2008 Rigtig mange tak for et fantastisk hyggeligt samvær i den forgangne weekend, det gik jo forrygende, Henrik GODT GÅET.
    Jeg vil da også lige takke for alle de stemmer min Bold'Or fik (det var nu nok godt, at den sorte først ankom efter stemmerne var afgivet høhø).

Nu er der jo bare om at få et år til at gå, så vi kan mødes igen i det jyske.
    Søren

• #7   10. sep 2008 tak for en fed weekend. det var vellykket et stort tak henrik e. vi her over i jylland er så småt begynt at snakke om næste år. rune min har gået 19km,l. med konen og oppakning på. ( det hjalp nok at vi fuldtes med en kineser. ) mvh heinrich.

• #8   10. sep 2008 Hej Heinrich. Jeg fik solgt de tomme dåser og vekslet småpengene i dag. Regnskabet ser ok ud. 702 kr i "underskud", men lægger jeg så de 7 rammer øl/vand oveni som ikke blev drukket, ja så løber det sådan cirka rundt. Det var rigtig en god weekend, det er langt det vigtigste.

• #9   14. sep 2008 Hejsa. Fik et par billeder fra Hans på 1100'eren, så nu er albummet oppe på 75 billeder. Så på en tysk hjemmeside at de i Tyskland holder 30 års Bold'or Træf den 21.-23. august næste år, er der nogen der vil med? smiley www.30jahre-boldor.de/ Der står ikke så meget endnu.

• #10   15. sep 2008 Tja...det kan da godt være smiley ...men hvilket træf et mest korrekt tidsmæssigt? vores eller deres?

• #11   15. sep 2008 Bold'or modellerne blev præsenteret i Europa efteråret 1978 på IFMA MC messen i Køln. Modellen kom for alvor først på gaden sidst på vinteren, først på foråret i 1979. Så døm selv om det er os eller tyskerne der har ret. Hvor deres træf holdes vides ikke, men jeg skriver sgu til dem og spørger, i hører nærmere.

• #12   15. sep 2008 Hej Henrik, den er vi frisk på mig og fruen, fedt og læse alle synes det var et fedt træf. mvh Jan

• #13   19. sep 2008 Hejsa. Så kom der svar fra Tyskland. Træffet næste år holdes i noget der hedder Haarbecke - 58566 Kierspe-Rönsahl, ligger ved Køln, sådan omkring de 600km fra Putgarden. De er også interesserede i evt. at komme til vores træf næste år. Jeg skulle alle danske Bold'or kørere! Dernede er de temmelig mange når de holder træf, se evt. billeder fra træffet i år her: http://www.boldor.de/images/2008/index.html der er ikke mindre end 673 billeder.

Kommentér på:
Tak for træf!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce