1.087 visninger
|
Oprettet:
Tak for et godt træf. {{forumTopicSubject}}
Tak til CC Tigers for et som sædvanligt godt træf. En masse hyggelige mennesker, og god musik. Til dem der ikke har været der, prøv det næste år, og til jer der var der, vi ses næste år..
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 303
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 812
kanon træf
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 439
apr 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 163
Så det er faktisk os (CC Tigers) der takker for et godt træf...
:o)
Husk, næste år er det 35 års Jubilæumstræf!
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 274
Vi glæder os til et brag af et 35 års jubilæum næste år,
og håber at se jer alle.
Tulle
Tak for et godt træf.