1.461 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
13. maj 2006 Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 600
Tak for et godt skagentræf... {{forumTopicSubject}}
Dælme en våd lørdag indtil om aftenen, hvor pjaskeriet stoppede. Men så myldrede folk jo også til brænderpladsen for at komme af med noget aggression
Nogen der ved, om politiet overhovedet stod der i år og checkede folks promilletal? Det stod ned i stænger, da vi kørte hjem i dag, og der var de ingen steder at se. De var nok taget hjem på politigården til varm kaffe og kage
K.
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 47
jul 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.066
Skide godt vejr torsdag og fredag
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 494
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 494
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.377
nov 2005
Følger: 48 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 179 Svar: 4.558
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 494
Tak for oplysningen jonas :0)
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 82 Svar: 686
http://www.nordjyske.dk/frederikshavn/forside.aspx?ctrl=10&data=29%2c3321201%2c5%2c3
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 101 Svar: 524
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
Og som de andre siger stod Politiet ved rundkørslen ved Hulsig og lavede den obligatoriske blæse-test. Der stod iøvrigt også en Told og Skat medarbejder
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.348
jo politiet stod der ved rund kørslen lige som siste år... og blev da og så testet....
jun 2005
Følger: 110 Følgere: 109 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 927
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Men de ville nu være velkommen - jeg kører ikke før at den siger 0,00 på pladsen...
Tak for et godt skagentræf...