1.407 visninger
|
Oprettet:
Ny lakering!!! {{forumTopicSubject}}
Tjek min nye lakering (noget af den)
Den er ikke helt færdig for der skal også lidt sorte staferinger, men ikke så meget som jeg havde planlagt....
Jeg syntes selv den er blevet super fed, og den er helt klart federe i virkeligheden end på billederne....:-)
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8624
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 105
Ny lakering!!!