1.337 visninger
|
Oprettet:
Så kom der sgu stafferinger på cyklen {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg fået monteret stafferinger på cyklen
Hvad syntes i om det..??
I kan se den her... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8503
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 296
Te'løk med den
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 89
Dejligt at vide der er andre der også syntes den er blevet pæn.
Så kom der sgu stafferinger på cyklen