{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Montering af nyt blinklys? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at montere et blinklys til en DL650 fra 2004?

Det lader til at være nogenlunde rimelig nemt. Af med bolten på indersiden af skærmen og ud med stikket.

Problemet er dog at der er minimal plads inde bag kåben og stikket vil ikke slippe, hvilket henleder tankerne på om der nu er en slags "låsemekanisme" på et af de 2 stik, som skal hives fra hinanden. Det sidder ihvertfald spilleme godt fast.

Jeg har aldrig gjort meget i at pille ved knallert/bil/motorcykel, så det er en semi-ny verden. Af samme grund har jeg ikke pillet kåben af ifm. dette projekt, da jeg ikke vil risikere at siddetilbage med dele i "overskud" når den er tilbagemonteret.

Nogen erfaringer eller gode idéer?

Mvh

Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af nyt blinklys?
  • #2   29. sep 2008 Tak for hjælpen. Det er rart at have hele service manualen liggende. smiley

    Dog beskriver den en stiktype som ikke passer sammen med det stik som er monteret på mit nye blinklys. Jeg vil lige prøve at se på det senere idag, hvis vejret holder tørt.

    Er der nogen som har erfaring med at skifte blinklyset uden at skulle afmontere hele frontkåben?

    Mvh

    Kenneth


  • #3   30. sep 2008 Afmonter "bundpladen" i kåben - den sidder med et par skruer og plascitclips - se manaualen. Så kan du komme til nedefra. Har skiftet blinklys flere gange... Så vidt jeg husker er der ikke "lås" på de originale stik. Dem der sidder på dine nye blinklys er sikkert "japanerstil". Du man enten klippe dem af og montere stikkene fra dine gamle originale blinklys, eller også kan du montere japanerstik på dit ledningsnet. Louis.de har stumperne: (link fjernet)_gr&artnr_gr=10032042
    og
    (link fjernet)_gr&artnr_gr=10032167



Kommentér på:
Montering af nyt blinklys?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce