ny mc {{forumTopicSubject}}
Så er jeg på udkig efter ny mc, men hvad skal man mon gå efter? Jeg har ca. 40.000 kr. og det skal være mere over i off-road orienterede del af segmentet (skal kunne klare lidt grus vej og skov indimellem). Jeg har haft kig på nogle lc4 modeller, men er efterhånden blevet enig med mig selv om at det ikke er den helt rigtige til mig.
Jeg vil gerne have en maskine der er billig i drift og til at få reservedele til alle steder, hvis den er nem at skrue i, gør det heller ikke noget. Om det er 1 eller 2 cyl. betyder ikke så meget (tror jeg), har som sådan kræfter nok i min lille Cagiva. Køre sjældent motorvej og rejser efter princippet, less is more.
Personligt står en nyere XT 600 højt på listen, synes den var dejlig at køre på da jeg prøvede en og den skulle også være rimelig skudsikker evt. en Dominator, men alternativer er altid rart, så har i et foreslag til hvad man skulle prøve og overvejer ellers inden jeg løber ud og smider penge efter den første og bedste Yamaha.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.590
ang. tt'en så har jeg haft kigget på den, men synes ikke jeg har kunne finde lige så meget info om den, så har heller ikke den helt store idé om hvor holdbar sådan en er på lang turen. Mange sammenligner den med honda's xr600r synes jeg, og den virker ikke som den oplagte touring maskine.
PS. Bøssknappen er dejlig, og unødvendig vægt kan spares væk i trænings centeret:P
jun 2007
jun 2007
ny mc
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside