1.549 visninger
|
Oprettet:
Ny MC {{forumTopicSubject}}
Må med skam melde, at jeg har solgt min kina-mc, da jeg har anskaffet mig en brugt Suzuki V STROM DL 250 Adventure.
Tidligere kørt Suzuki gw 250 Inazuma. Stort set samme motor i begge modeller. Den nye har 25 hk, 248 ccm, abs, led, digitale instrumenter og originale rejsetasker.
Min første adventure-mc.
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.488
Og det virker da til at være en rimelig fornuftig MC, den DL 250
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 41 Emner: 16 Svar: 284
Tør man spørge, hvad en sådan herlighed står i?
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
Et stort Suzuki-service på forhandlerens regning + 1000 kr for kineseren. det hjalp lidt på prisen for den nye mc.
Gået 3900 km, årgang 2018, indregistreret 1. gang i oktober 2020. Temmelig meget originalt Suzuki-ekstraudstyr fulgte med. Bl. a. tre tasker - hardcases.
Suzuki V Strom DL 250 A har svinget noget prismæssigt: 40.000, 45000 og 50000 kr. Solgt i DK fra 2018-21. Nu udgået
Fik den ikke foræret.
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 41 Emner: 16 Svar: 284
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 180
Det er en skøn og meget moderne maskine du har anskaffet dig!
Jeg stod selv og lurede på en v-strom helt magen til, sidst jeg havde min Suzuki til service hos brdr. Sejr
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
Silkeblød motorgang, næsten lydløs, 6 gear, der går som i smør, 2 cylindre, ABS osv. osv.
Og rigtigt! Meget moderne, som f.eks. digital omdrejningstæller.
Og så har den det, som jeg satte stor pris på ved MZ og MC4YOU: Stort stel med masser af plads kombineret med lille motor. Dvs. langt på literen. Altid over 30 km/l som ved MC4YOU.
Antal kilometer pr. liter kan aflæses på board-computeren.
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 41 Emner: 16 Svar: 284
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 180
Faktisk så ligner de meget hinanden, set fra starten af sædet og hele vejen bagud.
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
En af kammeraterne netop købt ny 30 km/t-scooter hos Hansen! Gav op efter et par dage, og har nu skiftet værksted til den lokale cykel- og knallertforhandler. Problemerne løst.
Sådan!
Kan nok desværre ikke lade sig gøre med en Thansen-mc.
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 41 Emner: 16 Svar: 284
Fik fortalt en ny spøjs Thansen-historie forleden: En kunde havde købt en ny model VGA knallert. Ikke uventet blev der problemer med køretøjet, men kunne ikke repareres - Hvorfor: Jo, man sagde i forretningen at køretøjet var for nyt til at man kunne skaffe reservedele..
Om det helt kan holde, at Thansen skulle købe så mange af disse VGA knallerter på én gang - altså til løbende levering - at deres pris skulle være nede på 1500 kr pr. stk. skal jeg ikke udtale mig om - kun konstatere at de løbende sælger en del
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
God tur derude!!
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 41 Emner: 16 Svar: 284
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 180
EFI er en af de to "mangler" der er på min F'er.
Håber du får spolet en masse kilometer på den
Ny MC