{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MC
  • #1   14. apr 2017 Den ser sgu flot ud! Tillykke!

  • #2   14. apr 2017 Tak. glæder mig også helt vildt til at få den.

  • #3   14. apr 2017 Tillykke med den... Den er super fed smiley


  • #4   14. apr 2017 Så gjorde du sq alvor af det!
    Tillykke med den, Mark smiley


  • #5   14. apr 2017 Den er så cool smiley den ligger på min ønske liste til næste gang smiley nu er jeg nysgerrig hvor meget måtte du give for geden.
    Og stort tillykke


  • #6   14. apr 2017 Tillykke med den .
    Ja vente tiden kan føles meeeeeget lang jeg venter også og håber jeg får min i næste uge


  • #7   14. apr 2017 #3 Tak. Ja den er mega fed.

    #4 Ja det gjorde jeg sku. den kunne jo ikke blive stående smiley

    #5 Ja den er rigtig fed. måtte smide 138.000kr jeg har så givet min gamle i bytte. så prisen er lidt mindre.

    #6 Meget lang. Hvilken har bestilt?



  • #8   14. apr 2017 Den nye gsxr1000 smiley smiley

  • #9   14. apr 2017 #8 Uff den er altså også rigtig lækker.

  • #10   14. apr 2017 Ja glæder mig også som et lille barn til at få den og prøve at køre på den jeg har kun set billeder og videoer af den aldrig set den live

  • #11   15. apr 2017 Er det ikke modigt at købe en cykel man ikke har prøvet?
    Men kan godt forstå dig det er en mega fed cykel. Jeg kan bare ikke kører på sådan en i længden. Eftersom den jeg har er for hård til mine håndled.


  • #12   15. apr 2017 Syntes nu ikke at der er modigt ,nu har jeg haft mange andre rr maskiner så der er nok ikke den store forskel ud over de ekstra HK og en masse ny elektronik smiley

  • #13   15. apr 2017 Ahh okay. Så giver det god mening ;).


  • #14   15. apr 2017 Tillykke med den nye Mc, den er super lækker! smiley Personligt har jeg faktisk heller aldrig prøvekørt en mc før jeg købte den smiley - Jeg har gennemgået dem fra a-z, men faktisk aldrig kørt dem, desuden så stoler jeg på at jeg kan "læse" sælger og om han er reel eller ej og det er vigtigere for mig i den sammenhæng, for en prøvetur kan fortælle meget, men der er aldrig nogen garantier smiley

    Går også og venter på at få min, har også købt mig en GSX-R, bare en lettere brugt 750ccm v/Bruun Larsen i Odense - Regner med at få den i næste uge, hvis alt går vel smiley


  • #15   15. apr 2017 Takker. Okay. Det syntes jeg er modigt. Jeg vil gerne prøve for at se om det rent faktisk er noget for mig. Men det er helt rigtigt at sælger skal være til at snakke med om evt. Ting. Men der er mere hvordan det føles når man kører på den om den Lan få smilebåndet til kører.

  • #16   16. apr 2017 Helt enig Mark, det er super vigtigt at få en ide om hvorvidt netop den type Mc som man overvejer at købe, er noget for én - Som #10 skriver, så ved han godt hvordan en supersport kører og selvom der er midnre forskelle, så er det ret meget det same, om du kører zxr, gsxr eller Yzfr smiley

    Men du rammer faktisk hovedet på sammet i mit tilfælde, for jeg købte faktisk en Vn900 for en måned siden, men har allerede solgt den igen, da det ganske enkelt ikke var mig at køre cruiser/chopper. Det var jeg dog ikke blevet bevidst om på en enkelt prøvetur, det er kommet gradvist efterfølgende!
    Neb sådan er det, synes man ikke om at køre på skidtet, så kan man ligeså godt lade være, men tosset er det da at bruge små 100K, for så at sælge igen så kort tid efter - forhåbentligt blev jeg en smule klogere af det! smiley


  • #17   16. apr 2017 Det er jo nemlig det. Jeg har desværre bare været nød til at erkende at mine håndled ikke kan holde til de lidt mere sporty modeller.
    Jeg kan selvfølgelig heller ikke sige om jeg bliver træt af det efter en måned, men den følelse den første tur gav mig føltes god og så længe den gør det så (for mit vedkommende) plejer det ikke at få galt min egen mave fornemmelse er som regel god når det kommer til det. Jeg er klar over jeg vil komme til at savne de hurtige sving men det håber jeg så de lange ture og det bundtræk sådan en fætter har overdøver.

    Men ja nogengange er man jo nød til at tage et spring før man finder ud af om det er noget for en eller ej.


  • #18   16. apr 2017 Lige præcis og sådan havde jeg det også! Jeg måtte prøve det ad, det der ødelagde det for mig personligt, var først og fremmest at jeg følte jeg pludseligt manglede 50% HK(hvilket jeg sådan set også gjorde! - Fra 118HK til 50Hk), fik så lidt mere moment, men det havde kun rigtigt noget at sige ved lave omdrejninger! Men det var for så viodt hvad det var, det der var rigtig slemt, var motorvejskørsel, de to cylindre på den V-twin, føltes som om de ville springe i luften når man ramte 130 og sidst men ikke mindst, man blev kastet rundt så snart der var bare lidt vind! Det kan man naturligvis klare med en vindskærm, meeeeeen, det er jeg bare ikke "gammel nok" til at køre med smiley

    Men nu har du også købt en 1800 og det er jo lige dobbelt op ad min og jeg har en kammerat der har sådan næsten magen til og jeg skal love for der er riv i og så er det bare en af de fedeste cruisere der er bygget, den trækker på de gamle ideer om hvordan en cruiser/chopper skal se ud, men med et moderne look, den er så godt ramt! Jeg er misundelig på den gode måde smiley Tror du blvier sindsygt glad for den smiley

    Ps. Det med håndledene, den kender alle vidst til der har kørt supersport og ja, det kan bestemt være en deal breaker! Jeg tænker at det er som når man blvier tattoveret, smerten er der for at minde en om hvor fedt det er haha smiley


  • #19   16. apr 2017 Ja det er jo nemlig det man må. jeg kan så godt se at gå fra 118HK til 50HK er noget af en omvæltning og måske vil gøre at det føles helt anderles, jeg valgte jo netop 1800'eren fordi den har det ekstra power når man skal frem af. det med at kører hurtigt er ikke så meget mig, jo det er da sjovt i korte stræk, men ikke ret længe af gangen, det er mere turen op til farten jeg syntes der er sjov.

    Ja det med vindskærm kan godt virke noget gammel far argtigt, men jeg syntes dog det passer rigtig godt til den model jeg har købt, det er ikke sådan en kæmpe en, det er jeg nemlig heller ikke til.

    Jeg håber jeg bliver rigtig glad for den, jeg glæder mig sygt meget til at få den.

    haha ja det kan du måske godt have ret i at dem som kører supersport eller har kørt kender det, ja det med tatovering er så ikke noget jeg kender til smiley


Kommentér på:
Ny MC

Annonce