Mini Ninjaerne

Mini Ninjaerne

Medlemmer: 52
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

vinteren kommer... vinteren kommer...

Nå ninjaer, fortæl lidt om hvad i har tænkt jer at gøre når mc'en skal staldes op for vinteren... er der nogen specielle forholdsregler i tager jer? jeg havde egentlig bare tænkt mig at tappe benzinen, lade den løbe tør, koble batteriet fra og sætte den på løfter...måske lige give den en vask inden så den er fin til kommende sommer... er der noget jeg har glemt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vinteren kommer...
  • #1   25. okt 2008 Jeg har gratis opstaldningsplads, hos en kammerat. Den skal bare fyldes op, gøres godt rent og så står den trygt og godt i et opvarmet rum. Gider ikke alt det pjat med olieskift og hvad der ellers står i manualen..

• #2   25. okt 2008 peter du skal ikke tappe den.

da resterne vi danne kondens. som øge risko for rust.

den skal fyldes helt op.

min er idag kommet inden for at stå trygt og godt og løftet op fra jorden.
    skiftet olie og filter.
    og dagen imorgen skal bruges på at pudse og nusse:--)

• #3   25. okt 2008 jeg har fyldt min helt op givet den en ordentlig vask også er den ellers stillet ind hos bædsteforældrene smiley (varmt, tørt og med et godt tæppe over)

• #4   25. okt 2008 problemet er at der hvor jeg har min stående, kan jeg ikke have den stående fyldt op pgr. af brændfare... men det tror jeg måske er meget godt at tænke over lige meget hvor den står. ligger der 17L benz i tanken og skulle der opstå brænd så er det jo en ren bombe . men der står egentlig også i manualen at den skal tappes helt tør hvis den skal stå stille i længere tid, men jeg har også hørt det der om kondens...nu er jeg sgu da helt forvirret...

• #5   25. okt 2008 Ja der står noget med at benzinen kan blive dårlig hvis den står for længe som jeg forstår det? Men hvor længe taler man om? he..

• #6   26. okt 2008 Okay, efter hvad jeg kan læse mig til i forum er det bedste at fylde tanken 100% tilsat lidt kaburatorsprit for at forhindre fugt og rust, sprøjte lidt fx WD40 på rust-udsatte steder hvis den står koldt og fugtigt. Fjerne batteriet og lade på det engang om mdn.
    Dækkene kan man dreje en 1/3 omgang om måneden for at skåne hjullejerne.

• #7   26. okt 2008 ja jeg har ikke fået skaffet mig en lader...

Kommentér på:
vinteren kommer...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce