1.285 visninger
|
Oprettet:
Hvornår slutter vinteren? {{forumTopicSubject}}
Hey alle!
Jeg er da ved at blive sindssyg……
Har hele tiden troet at det ville være nemmere når man kom til januar, for så er vi jo på den ”rigtige” side af året. Og så er der jo ikke langt tid til foråret. Meeeen dér tog jeg sku fejl. Tiden går bare vildt laaaaangsomt nu
Så jeg ville lige høre, hvornår plejer I at tage jeres cykler frem, ud af vinterhi? Jeg ved godt det kommer an på vejret osv. Men sådan ca.?
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Og dét kan jeg godt glæde mig over
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Håbede bare nogen ville skrive "i slutningen af februar", eller deromkring
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 990
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 66 Svar: 537
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
jeg plejer at begynde at bygge op igen i starten af februar, oliefingre smager jo lidt af MC-sæson.
Så er jeg som regel klar til at "tyve" en lille tur på en af de sidste klare frostvejrsdage og ellers tiil 1. marts
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Og hvis vejret holder, så skal jeg sateme også ud til 1'ste marts!
Shit hvor kan jeg bare ikke vente til det!
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Nu var jeg da ellers lige så glad
Men 2006 har også haft ekstrem vinter, lad os håbe det ikke gentager sig!
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
Kanon fed cykel!!
jeg tror og satser på marts/april....
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.221
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Det er sku lige før
Men den står hos en forhandler, så det er ikke lige så nemt at tage den beslutning
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.117
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
køb dig en vinterbike hvis det er for hårdt at undvære
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Hehe, god ide men så rig er jeg heller ikke
Hvornår slutter vinteren?