1.565 visninger
|
Oprettet:
kobling sætter sig {{forumTopicSubject}}
hejza er der nogen der ved om det er meget normalt eller hvad problemet evt. er da det irriterer mig lidt... når min mc har stået stille bare et par dage sætter den sig i koblingen så man lige skal ha den i gear og så trykke koblingen ind og rykke lidt frem og tilbage med den indtil den slipper for at det ikke bare siger "SMAK" og den går ud hvis man sæter den i gear med motoren startet det er en honda cbr 600 pc31 fra 96 og der er præcis den mængde olie på den der skal være og det er ikke gammelt eller noget??
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 27
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 27
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 920
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 275
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 27
kobling sætter sig