1.477 visninger
|
Oprettet:
kik ikke hvis du ikke ved vide hvem {{forumTopicSubject}}
Ha Ha L.H tog røven på postkasserne
med 8 sek tilbage ....
postkasserne trode at de havde vundet og hopper og danser.... sorry men lol lol jeg hoverer ikke men dammm det var godt kørt....... L.H og stjerne bilen er verdensmester...
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Dårlige taber, det er hvad i er.... længer er den ikke...
mvh
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Moto kik 100m længer oppe af vejen har jeg jo sagt....
: )
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
Kom ind i kampen K6 - hvis det havde været min mand der havde vundet havde jeg sgu da givet den for fuld skrue i vild jubel
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
respekt for at du trods alt kan klemme et tillykke ud af mundvien til stjernebilen...
mvh
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 923
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
tillykke til jer der havde svansen som favorit ;.),
så er tavlen renset og vi ser frem til Alfonso tager røven på resten
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
det er nu mest stjernebilen jeg har som favorit....
At så L.H kan køre er jo bare godt.... men ok tavlen er ren.. de siger vi........
mvh
ps stjernebilen har vundet ........ : )
kik ikke hvis du ikke ved vide hvem