Forum kategorier

Cafe Racers Denmark

Cafe Racers Denmark

Medlemmer: 168
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
cafe racere Odense og fyn i morgen Vi er nogle stykker der mødes ved Coop bygningen på Hestehøjvej i morgen søndag KL 12 til lidt dækspark og et par halve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2014
Visninger:
866
Endelig køreklar Så synes jeg at min lille Honda er ved at være der. Mangler at finde nogle brune håndtag som passer til sadlen. Bed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2014
Visninger:
954
GSX-R 750 som donor til Z900 Jeg går lidt og tænker på at sætte anden svinger/forgaffel med hjul på min Z900 fra 75. Jeg har så kig på en GSX-R 750...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2014
Visninger:
720
Skal, Skal ikke (ombygning mhb på salg) Hey Cafeére... Jeg har denne dejlige xs650ér, skal jeg ombygge den til salg, sys jeg har haft den for længe nu og je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2013
Visninger:
1.203
Born again En lille kedelig Honda har fået et facelift. Nu skal den bare skilles ad og males fra a til z.
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2013
Visninger:
739
Skæring i stel. syn er der nogen der har prøvet og syne deres cafe. hvor det bagerste af stellet er skåret i, og så er der påsvejst en ru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2013
Visninger:
1.974
Nogen der skal med på Jyllandstur? (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2013
Visninger:
793
renovering af honda cj360 motor Findes der steder i danmark der kan renovere honda twin motorer. Nogle dele kan jo ikke engang fåes mere. Jeg har funde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2013
Visninger:
1.845
Raask.se Hej. Nogle der kender til dem hos Raask.se ?? Er det i orden kvalitet og tør man handle hos dem ?? De har lidt d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2013
Visninger:
884
Lidt Musik https://www.youtube.com/watch?v=GrL_JzsvpT0
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2013
Visninger:
939
Baglygte til cafeprojektet Nogen med et godt link til den helt rigtige baglygte på mit cafeprojekt. Skal enten side på anderøven eller nede på b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2013
Visninger:
1.265
Café racere til salg? Hey, er der nogen der overvejer at sælge deres café racer eller kender til nogle man kan købe? Jeg er ikke selv den sto...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2012
Visninger:
1.759
Hjælp til cafe racer-projekt Hej folkens, Jeg har købt en fin gammel Honda, som jeg planlægger at lave om til cafe racer. Jeg er dog meget nybeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2012
Visninger:
2.574
støddæmper adapter Hej jeg har et sæt støddæmpere med øje hul i hver ende. mine originale bliver sat på med et øje og en ''gaffel'' i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2012
Visninger:
1.291
CB 750'er årgang/model?? Hejsa jeg har et undrene spørgsmål. Når jeg ser på registrerings attesten er min CB fra 77.. der står på stellet det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2012
Visninger:
1.461
Garageplads søges i Kbh. Hey herinde... Jeg søger en garage/værksted i Kbh., så jeg har et sted at gøre af min cykel, når efteråret kommer. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2012
Visninger:
1.544
MC camp sydhavsøerne Har fået denne besked : Søndag d. 15. April afholdes der et arrangement med foredrag på en nystartet MC campingplad...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2012
Visninger:
1.462
Maling af motor Hej allesamen Jeg overvejer at male min motor, den trænger:-) Men den kører skidegodt lige nu, så ville være ked af a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2012
Visninger:
1.399
Dele til Indentificering Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvad disse dele er og evt hvor de skal sidde? De er fra min Honda CB 550 Four. He...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
828
Nyt Projekt....... Tja, nu blev jeg sku´ træt af at rende rundt og sparke til alle de Kawa stumper jeg har til at ligge og flyde...... :-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2011
Visninger:
947

Annonce