Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karstens mc i Varde
  • #1   28. jul 2006 Jeg har også kun hørt dårligt om ham, fra diverse folk.

Find et andet sted pls smiley

/mvh

• #2   28. jul 2006 Det er sgu da også noget svineri at lægge din regning på nettet.. Det kan han da ikke tillade sig!

• #3   28. jul 2006 Synes bare det er svært at finde en der er dygtig til at dysse en motor, næsten alle siger at der bliver fusket med det. Jeg spurgte DOT enginering hvem der var dygtig her nede omkring, og de sagde at Carstens MC var en af de bedste. Jeg bliver også deroppe hvis den skal dyses om, men kunne da godt være om man skulle overveje en anden, men hvem???

• #4   28. jul 2006 okay. jeg har lige været oppe og få min cykel rullet. ham høg har jeg snakket med flere gange og han er nok den flinkeste mekka jeg nogensinde har snakket med. jeg har sågar ringet til carsten en søndag eftermiddag hvor han gik i værstedet for at finde en bog og hjalp mig med at få atartet min mc.

jeg har langt til varde men det er turen værd synes jeg. jeg tror personligt at du har været uheldig med aftaler. jeg bruger ikke andre mere end ham.

så der var noget positivt om ham. har en ven som har det på samme måde og som har samme holdning.

• #5   28. jul 2006 Har kun hørt godt om ham - har familie som bor i området... men du har været uheldigt med at i er kommet skævt ind på hinanden fra starten. - for jeg har også oplevet noget ligende på et bilværksted... men det er da surt sådan som det er gået...

• #6   28. jul 2006 http://www.fvmotor.dk/
    Kan kun sige godt om Fv Motor.
    Fik min dyset om ude ved ham.
    Og den går virkelig som en drøm nu.

/Stig

• #7   28. jul 2006 Tjaaa, jeg har absolut IKKE det bedste indtryk af hans forretning, ligesom Henrik har jeg haft en MEGET uheldig oplevelse, hvilket resulterede i at jeg mistede en potentiel køber af min gamle cykel. Men kort fortalt havde jeg en cykel på værksted i over 10 uger for at få lavet en forsikringsskade (som IKKE var stor, overfladiske skrammer) og det var først da taksatoren sagde noget til dem at min cykel blev lavet "færdig" hvilket den så slet ikke var da jeg selv måtte lave en del af det de havde lavet om. De manglede stadig nogle stumper som jeg så skulle vente på, og få sat på når de ville få dem, stadig ingen melding fra carstens omkring stumperne (hvilket også nu kan være ligemeget) men det er jo også kun 14 uger siden den kom på værksted. Så fremover hedder der Skjern MC eller andre bare ikke carstens. smiley

• #8   28. jul 2006 hvis jeg høre meget skidt om en forhandler vil jeg ikke "tag ud og få mine egne erfaringer" især ikke hvis det kan spare mig en masse besvær.

Hvorfor ikke drage nytte af andre folks erfaringer...?
    Hvis der er mange negative indlæg om en forhandler vil jeg da ikke handle der. Det kan vise en tendens.

Og Peter hvis der er noget info vi ikke ved om denne sag (og du ligger inde med denne info) så er dette sted da et fremragende sted at "fremvise" alle siderne.

Kender ikke forhandleren eller historien

• #9   29. jul 2006 man kan jo også bare se om hvad man syntes om pågældende mekkers kundekontakt før man afleverer eller køber noget...hvor villig er han til at forklare, fortælle og er der kemi eller bare gnister

• #10   29. jul 2006 Hvis bare han er dygtig til at omdyse, så skal det nok gå, har fået en tid, og jeg er deroppe mens de laver den, så skal det nok gå....

• #11   31. jul 2006 Ellers kan du jo prøve Karstens MC i Aabenraa (link fjernet) eller MC Butikken http://www.mcbutikken.dk/

• #12   1. aug 2006 Puha det var en ordenlig smøre at komme igennem det er da synd at man får en skidt indtryk på noget men det sker jo nu en gang imellem midt indtryk omkring Carstens mc er god , har fået lavet en masse der ude både af Carsten selv og af Svend Høghog det var til ug en eksembel var da jeg købte en hyberchager til min xv 1600 i USA fik den monteret men den kørte helt a h til og kom ud til Carsten mc ,høgh gik igang men hvade ikke arbejdet med sådan en før så var ikke helt sikker men gik igang da det jo også var en udfordring , han bøvlede på . (det den gjore var at sætte ud så snart den kom op på ca 150 kmt ) Den blev dyset om justeret osv men lige lidt hjalp det ,i bænken kørte den fint men ude på vejen gik det galt ,(vis der er nogen som ser at han mangler hår i den ene side er det derfor)men det lykkes til sidst efter ca 6-7 gange i bænken og 15 gange på liften , prisen var jeg MEGET overrasket over at den ikke var højre de tog ikke mere end en alm om tysning , så jeg har kun rosene ord at sige om Carsten mc . mvh Tage

• #13   18. maj 2007 jeg er kommet hos carstens mc i gemmen fler år og har værte tilfres langt de fleste gange, vis ikke har det ikke været noget problem at få rette det.

Kommentér på:
Karstens mc i Varde

Annonce