{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.386 visninger | Oprettet:

flaskebomber er vel ulovlige. {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget rystet over en oplevelse i dag på min arbejdsplads i en sfo.

En meget ubetænktsom skolelærer har lavet en flaskebombe med nogle store elever og fyret den af på en legeplads, uafspærret, mens andre børn uvidende legede der. skal siges at bomben indeholder afløbsrens der sprøjtede til alle sider. og resterne af flasken samt afløbsrensen lå på jorden efter han gik ind igen.

så er der nogen der rent tilfældigvis kan finde noget omkring lovgivningen omkring dette område? jeg kan ikke.

synes det er uansvarligt. personen hverken informerede personalet, afmærkede stedet, eller ryddede op efter sig. eller for den skyld lavede forsøget et sted hvor kun de var til stede...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flaskebomber er vel ulovlige.
  • #1   27. nov 2008 æhhh hvad med at snakke med ham først, istedet for at stikke manden med det samme.. eller give ham en ordentlig skideballe

• #2   27. nov 2008 det holder sku ikke ...gå videre med sagen ..manden er jo farlig

• #3   27. nov 2008 jeg tror det bliver nævnt for inspektøren. jeg er ikke ude på at stikke ham. men synes absolut det skal påtales. og det job påhviler hans arbejdsgiver.

synes det er toppen af uansvarlighed. en af børnene kunne have samlet den op. for fanden. det er midt i en skolegård med 200børn der intet ved om det.

• #4   27. nov 2008 Har ikke lige den rette paragraf til dig, men arbejder selv som en pædagog i et område hvor flaskebomber ofte har været i brug. Politiet er meget opmærksomme på det !!! Det ER ulovligt, og som lærer må han sgu da ha misset de fleste af fagene, for det der er sgu da absolut hjernedødt - endnu være er det, at det "skulle" være en rollemodel !

Hans job ryger helt sikkert, hvis der er nogen på forvaltningen der får nys om det ! Kæft en nar !

• #5   27. nov 2008 Jeg havde taget fat i lederen af skolen...

det er sikkert et velmenende forsøg på at fange de unges interesse (men et forkert)

• #8   27. nov 2008 jeg vil ikke sige det er at tage forholdsregler at fyre sådan en af i et knudepunkt på en legeplads uden at afspærre og børnene i alderen 6-10år løber og leger og gemmer sig i omkringliggende krat.

det er ubetænktsomt!!!!!!!!!

kan godt ske unge knejter kan finde ud af at lave noget hvis de hører efter. men at en folkeskolelærer viser hvordan man laver en bombe med et ætsende kemikalie i er fandme et dårligt forbillede!!!!!!!

• #9   27. nov 2008 ja okay tal med ham ..men det bør sku ikke gentages uden det er godkent og forsvarligt...tvivler dog på at det kommer til at ske

• #10   28. nov 2008 Kan kun isge at jeg personligt havde politi anmeldt stodderen, lige med det samme.. Selv hvis meningen skulle være at fange børn, er det at lære dem at lave bomber af husholdnings artikler, absolut ikke i orden, og manden burde helt sikkert fratages sit job...

• #11   28. nov 2008 det der sker på ca alle skoler. han burde ha taget sine forholds regler og spæret af og informeret om det men som du og andre skriver det burde 75% af landets fysik lærer fyres. da jeg gik i syvende klasse fik vi af vide af vores hvordan man selv lavede sort krudt men han viste det dog ikke. kan sagtens se hvad du mener men gå til ham selv og gi han en skider så er jeg ret sikker på det ikke sker igen på den måde.

• #12   28. nov 2008 Havde samme problem med flaskebomer lign. den du beskriver..

Jeg træner et hånboldhold drenge i alderen 15-16 år.. Efter en træning gik jeg i omklædningsrummet og fandt 4 drenge med en flaske med de nævnte ting i..

Flasken var en plastic cola flaske som havde ligget i en taske under træningen og kunne sagtens være blever drukket eller på anden måde været havnet i de forkerte hænder..

Jeg blev stik tosset og gik både til bestyrelsen og til deres skole. Fra skolen fik jeg at vide at det var da ganske normalt at man viste børnene hvordan man lavede sådanne ting...

Men med en skideballe til ungerne og et kort møde med deres forældre blev den sag lagt stille og roligt i graven.

• #13   28. nov 2008 måske skulle du også tage en snak med hans forældre. he he. kunne ikke lade være:-)

• #14   28. nov 2008 De blev vel undervist i Jihad ;o) (kristendom er blevet udvidet)

• #15   9. dec 2008 Det her er hvad der kan ske, hvis man ikke får gjort det under opsyn.

http://ekstrabladet.dk/112/article1095953.ece

Kommentér på:
flaskebomber er vel ulovlige.

Annonce