867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Den blå avis.. Den blå avis..

Fik lige denne mail fra dem:
Kære Alexander Serholt
Vi skriver til dig, fordi du på et tidspunkt har tilmeldt dig servicemail på dba.dk. Vi håber, at du har glæde af at bruge dba.dk.

I forbindelse med eBays køb af dba.dk lovede vi dig en række forbedringer på Danmarks største handelsplads.
Nu er vi klar.

* Vi har gjort det gratis for dig at handle på dba.dk. Du har aldrig behøvet at betale for at rykke din private annonce ind. Nu skal du heller ikke betale for at få kontaktoplysningerne.
* Vi har ryddet op på sitet og gjort det meget mere brugervenligt.
* Og så er dba.dk blevet hurtigere at bevæge sig rundt på. Sitet har fået en teknisk "overhaling".

Vi har med andre ord sat handlen og dig i centrum.

Velkommen til det nye dba.dk og rigtig god fornøjelse og god, gratis handel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den blå avis..
  • #1   5. dec 2008 .....og jeg fik denne ,-)) - Alle der har benyttet dba får vel denne besked *G*

Kære Helle Bonne Stylow
    Vi skriver til dig, fordi du på et tidspunkt har tilmeldt dig servicemail på dba.dk. Vi håber, at du har glæde af at bruge dba.dk.

I forbindelse med eBays køb af dba.dk lovede vi dig en række forbedringer på Danmarks største handelsplads.
    Nu er vi klar.

Vi har gjort det gratis for dig at handle på dba.dk. Du har aldrig behøvet at betale for at rykke din private annonce ind. Nu skal du heller ikke betale for at få kontaktoplysningerne.
    Vi har ryddet op på sitet og gjort det meget mere brugervenligt.
    Og så er dba.dk blevet hurtigere at bevæge sig rundt på. Sitet har fået en teknisk "overhaling".
    Vi har med andre ord sat handlen og dig i centrum.

Velkommen til det nye dba.dk og rigtig god fornøjelse og god, gratis handel.

Indryk annonce - helt gratis

Søg blandt tusindvis af annoncer på dba.dk - helt gratis

• #2   5. dec 2008 smiley var nu mere så folk på sitet vidste at de kan få kontakt oplysninger gratis - går ikke ud fra at alle får deres nyhedsbrev smiley

• #3   5. dec 2008 Jeg har næsten lige betalt for VIP adgang i et år, og fået besked tilbage at beløbet bliver tilbagebetalt, sat ind på min blå konto hos dem eller udbetalt til min bank hvis jeg ønsker det.
    Sådan DBA - bliver man de største

• #4   5. dec 2008 Det sgu god service.. sad faktisk og tænkte hvad der mon skete med alle dem der havde betalt..

• #5   5. dec 2008 det er sku flot.. smiley
    godt gået.. smiley

• #6   5. dec 2008 Torben S (Greve) ... Ja ja det er fint at man pengene sat ind på blå konto , men hvad fanden skal man bruge dem til når nu det hele er gratis :o))

• #7   5. dec 2008 "eller udbetalt til min bank hvis jeg ønsker det."

• #8   5. dec 2008 Har også fået indsat min epenge på en uduelig blå konto. Og ingen tilbud om at få dem udbetalt på min konto. Æv

• #9   5. dec 2008 Det hele er ik gratis du må f.eks. stadig gerne betale hvis du vil ha din annonce fremhævet eller i det hele taget gjort noget ekstra... så koster det stadig som det plejer..

• #10   5. dec 2008 Kopi af mailen fra DBA:

Mange tak for din henvendelse.

Det beløb som du har på din Blå Konto kan du benytte næste gang du ønsker at sælge noget, og du gerne vil annoncen ekstra opmærksomhed med tilvalg som f.eks. fed skrift, Galleriannonce mv.

Hvis du dog stadig ønsker beløbet retur til bankkonto, er du meget velkommen til at skrive tilbage med reg. og kontonummer, og beløbet vil naturligvis blive overført til din bankkonto uden gebyr.

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig igen.

Med venlig hilsen/Best regards

XXXXX (navnet slettet af mig)
    Supporter, dba.dk

• #11   6. dec 2008 de skrev ikk noget om pengene udbetalt til mig.. kun til blå konto.
    men mon ikk de nok skal finde på noget vi skal betale for ???

Kommentér på:
Den blå avis..

Annonce