Forsikringssvindlere Forsikringssvindlere
For et par måneder siden, skulle konen og jeg til arbejdsdag en lørdag formiddag i hundeklubben.
Jeg starter bilen og begynder at bakke ud af carporten. I bakspejlet kan jeg se en bil køre ind i indkørslen til huset på den modsatte side af vejen.
Jeg kører ud til fortovet, holder stille og kigger til højre og venstre. Der kommer ikke nogen, så jeg retter igen blikket mod bakspejlet før end jeg bakker ud.
Der kan jeg se den føromtalte bil komme lige imod min bagende. Før end jeg når at gøre noget som helst knalder den op i mig. Altså i min egen indkørsel...
Der kommer en kvinde ud af bilen. Hun er rystet og ked af det. Hun undskylder flere gange, Hun havde ikke set os osv. Hun begynder også at græde.
Min kone og jeg forsøger at berolige hende. "Det kan ske for enhver, det er kun en lille skade og det tager forsikringen sig af"
Hun siger at hun selvfølgelig nok skal betale og alt det der.
Jeg siger så til hende at, grundet tidligere oplevelse med en modpart der fik hukommelsestab, vil jeg gerne have at vi laver en uheldsbeskrivelse med underskrift.
Denne seddel, bruger vi dog ikke ved anmeldelsen til forsikringen, da dette foregår på internettet.
Hvorom alting er, nu er der så kommet brev fra forsikringen med svaret fra modparten.
Heri står der så at, modparten kun har bakket ca. 1½ meter ud på vejen og ikke ved hvem der rammer hvem.
Her står man og behandler sådan en møgfisse ordentligt. Taler pænt til hende og trøster hende, og så er takken en stor fed løgn.
Nu kan jeg så heldigvis bevise hun lyver. Uheldet kunne ikke være foregået hvor hun påstår. Fordi vi holder på fortovet rammer hendes anhængertræk i en bestemt højde.
Og så har jeg selvfølgelig den underskrevne uheldsbeskrivelse.
Men er der nogen der ved, om man som privat person kan anmelde andre til politiet, for forsøg på forsikringsvindel?
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
blev også kørt ned på mc, hvor soen stak af og gav mig en regning på lidt over 10 af de lange
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 286
OG er helt enig med dig.. Sikke en møgfisse..
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
HELDIGVIS havde jeg filmet meget kortvarigt med min tlf. uheldsstedet, og mærker. og de beviste at hun løg.. men der er ingen straf for at gøre det
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 57 MC-er: 6 Emner: 48 Svar: 985
min far prøvede at bakke ud fra sin carport.. og satte i første gear.. her bliver han ramt af en bakkende varebil.. kvinden i bilen undskylder..
da forsikringen kontakter min far og giver ham skylden for det var ham der var bakket ud i den mandlige fører af varebilen!! sjovt nok var bilen lejet og måtte slet ikk føres af kvinden... så den måtte min far så æde..
og jeg har prøvet at blive påkørt at 2 biler.. som selv ville betale skaden.. og som så ligepludselig ikk kunne kontaktes...
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Du må ikke gøre det uden at oplyse det til personen!!!
SÅ du har bare ikke fået optaget den del hvor du orienterer om det!!
Kan de lyve.......
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 734
Men du skal selv deltage i samtalen før det er lovligt..
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
75% - ja fenoghalvfjers procent - af alle skader, nægter modparten efterfølgende sit ansvar
Husk, som du også har gjort her, at få modpartens accept af ansvaret på skrift, på uheldsstedet, og hvis der er vidner også her lige få navn mm.
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 234
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.736
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
2 uger efter får jeg et brev fra forsikringen, hvor jeg får hele skylden fordi hun nu pludselig hævder at hun kun kørte 10km/t og jeg kom farende ind på p-pladsen og havde højrevigepligt - og hun har så sin mand og to af hans kammerater som vidner.
Forsikringen er skide ligeglade med hendes underskrevne indrømmelse og meddeler bare, at jeg skulle have tilkaldt politiet hvis jeg ville være sikker.
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
Den ældre mand der boede alene lidt afsides, opdagede 3 mænd igang med at plyndre hans garage. Han ringede til politietsom og mente at sålænge røverne ikke varf kommet ind i selve huset var der ingen fare, og forresten så var der heller ingen ledige vogne i øjebliket.
5 min. senere ringede den ældre mand igen til politiet og sagde: "Det var mig der ringede før, i behøver ikke gøre noget, jeg har skudt de 3 mænd"
Et par min. senere kom 4 politibiler, en politihelikopter plus 2 mandskabsvogne og så røverne igang med deres udåd i garagen......
Så kiggede indsatslederen på den ældre mand og sagde: "Jeg synes jeg fik at vide at de havde skudt de 3 mænd?"
Hvortil den ældre mand sagde: "Jeg synes at vagthavende sagde at der ingen ledige biler var!!"
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 234
Forsikringssvindlere