nyt job {{forumTopicSubject}}
jeg leder med lys og lygte efter et andet arbejde. sidder pt som rejsekonsulent, og har gjort dette de sidste 10 år. jeg ønsker et arbejde gerne med tidlig mødetid og gerne mere fysisk betonet. jeg har overvejet renovationsarbejder (skraldemand) da tiderne, lønnen osv passer til mine ønsker, men da jeg ikke er i besidelse af stort kørekort er dette selvsagt svært...koster en herregård som privatperson.
spørgsmålet er så om der er nogen der har gode idder, i storkøbenhavn, er selv bosiddende lidt uden for køge, nærmere bestem solrød.
kom frisk med gode ideer, jeg er virkelig kørt fast/sur i mit job.
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 915
3000, og var om aftenen dvs 2 aftener om ugen og lidt af lørdag og det stod på i 6 uger. så ja er dyrt hos køreskole men ikke ved amu, og var i arb der så var ikke igennem arb eller fagforening:)
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 915
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 12
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
Er du IT nørd i de private? kører du bil bedre end andre? osv.osv.osv.
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 57
har du overvejet at råbe "NEGERFISSE" og så hoppe på en ny uddannelse. du vil jo gerne være tømrer har du engang sagt. de får jo lærlingeløn. Så skal i nok lige stramme budgettet indtil du er udlært men så får du forhåbentlig et job du står glad op til hver dag:-)
p.s. tak for sidst hils dronningen
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 12
-martin j- altid rart med gode råd fra søens folk...muhahaha... du har mødt dronningen, dyr i drift, så uddannelse i 3-4 år går sku ikke...så skal kværnen sælges og vi to komnmer aldrig ud at køre...skidt skidt. go tur onsdag, forhåbentlig er jeg komnmet videre når du er tilbage.
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 847
Men det skulle så også næsten være et krav at men er jehova.... :0)
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
jun 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 116
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
men der er god løn under uddannelsen.
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.662
du kan fx kun arbejde i weekenden om aften. du tager i byen står over i hjørnet på diskoteket med hættetrøje på. 23-06 det kan give mellem 10-20K og det er bar på en lørdag, hvis du tager fredag med kan du komme op på 30K.
du får lige numret på min chef.
TLF: 112 og spørg efter Bokser Tommy
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
Kan kun anbefale det..
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 480
Arbejdsmand for et murersjak give ok ja .. men det er til tider meget opslidende og de ældre arbejdsmænd har generalt mange mange skader i ryg , knæ osv ... de er sgu slidt op inden de når pensionsalderen.Og som Martin Gade skriver er der stor arbejdsløshed inden for byggebranchen, underligt nok ikke som elektrikker og vvs'er hm?
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 438
Ellers så bliv fast på dit arbejde, ta' aftenskole på VUC, så står dørene bagefter lidt mere åbne bagefter..
nyt job