{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Erfaring med UK online shop {{forumTopicSubject}}

Hej.
www.globalgizmos.co.uk

Hvilke erfaringer har I med dette site.
Har bestilt noget der for 14 dage siden.. Der stod at varen var i stock.. jeg bestilte med 3-5 dage leverings porto.. og at man ville få et track ´n trace nr.. når de havde afsendt varen. Jeg har nu to gange skrevet mail til dem.. hvor jeg pænt spørger om varen er afsendt.. eller om den er i rest.. Men har INTET hørt.. Det eneste jeg har fået.. er mail med order information.. da jeg bestilte..
Ordren er bestilt via Mastercard.. så jeg burde være dækket ind. hvis det viser sig at være nogle banditter.. i stedet for det jeg håber.. Nogle sløve bananer.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med UK online shop
  • #1   17. jan 2009 Men de handler jo ikke med de samme ting Henrik??

• #3   17. jan 2009 Henrik..
    tak for link... Håber dog at at nogle kan sige fra eller til.. med dem jeg har linket til.. da jeg jo har placeret en order... De har dog den vare jeg har bestilt.. men faktisk 30-40 % dyrere... såå... ?? :s

• #4   17. jan 2009 Henrik.

Ingen grund til at slette det... det er da altid godt få links til steder.. som er pålidelige....

• #6   17. jan 2009 Ja. Henrik..

Det håber jeg godt nok også..
    Hvordan er det nu jeg skal forholde mig.. hvis de har hævet på kortet.... og der ikke dukker noget op..
    Jeg har tænkt mig at ringe til Mastercard på mandag og høre om der er hævet noget... og hvis der er.. afvente et par dage ud fra datoen for hævningen... Hvis ikke.. cutter jeg nok kortet ned... og bestiller et andet sted.

• #7   17. jan 2009 handel med paypal. det er sikkert og memt. Håber du snart får din varer.

• #8   17. jan 2009 prøv at ringe til dem er det ikke det nemmeste???

• #9   17. jan 2009 Gud..
    Jow det er det.. har jeg også overvejet...
    Men vil lige ringe til mastercard først...

• #10   17. jan 2009 det er tit nemmere at snakke med deres kundesrvice, har selv før prøvet med mails til div engelske firmaer, uden at få svar, dog fik jeg svar med det samme over telefonen

• #11   17. jan 2009 okey..
    Jamen.. det er sku fint.. har ikke haft behov for det før.. trods flere bestillinger hos både UK, US og DE sites..
    Det skal prøves .!! smiley

• #12   24. jan 2009 Mage til dårlig service.

Jeg ringede til firmaet.. De sagde at den var på vej ud af deres lager.. OK.. fint nok.. 2 timer senere.. fik jeg en mail med tracking code samt hvilket firma der skulle levere det..
    Godt tænkte jeg..
    Der gik så 1 uge.. og min tracking code virkede stadig ikke (havde testet det flere gange pr. dag). . så tænkte jeg .. nå ringer til kurer firmaet.. . De kendte IKKE til dette tracing code nr..
    Damn..
    Ringede til firmaet jeg bestilte hos.. Fik oplyst.. Varen var blevet skippet ud af deres lager. .så de kunne og VILLE ikke gøre mere..
    Det er så en lille uge siden.. og jeg tænkte i går. .På mandag ringer jeg og SKÆLDER rigtig ud..
    Men her nu til formiddag.. dukkede den rødklædte mand op med min pakke..
    Så der var ikke problemer med at få varen. .Kun med at få noget som helst af vide af både firmaet eller kurer firmaet..

Kommentér på:
Erfaring med UK online shop

Annonce