708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Useriøse køber, træls Useriøse køber, træls

Ved godt mange andre sikkert har skrevet om det før, men for F det er træls med useriøse købere der vil bytte, købe og er meget intresseret indtil det kommer til evt bytte/køb. Kan folk ikke bare skrive hvis de er intra og så er det, det?
Nå det går jo nok al sammen, skulle bare lige ud med lidt frustration:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøse køber, træls
  • #1   18. jan 2009 Intet nyt under solen smiley

• #2   18. jan 2009 Det er træls her på siden.

Men fuck hvor er det osse bare blevet træls på Dba.

1000 vis af underlige spørgsmål.

• #3   18. jan 2009 Ja men det er også rimelig irriterende med useriøse sælgere.

• #4   18. jan 2009 ja søren - selve ordet "intra-"betegner bl.a. inden for og inden. Ordet stammer fra det latinske "intra" som også betyder 'indvendigt, indenfor, inden'.

- men ang. de mange useriøse købere er nok et produkt af det nuværende informations- og videnssamfund. og selvfølgelig også den nuværende krise.

Specielt er jeg, som køber, interesseret i så mange spørgsmål som muligt samt viden fra sælgeren om den specifikke cykel. - dette svarer selvfølgelig også på problematikken om de "sære" spørgsmpl på dba.dk.. Jeg ønsker da i hvert fald hellere en sælger der har styr på sin cykel, end en sælger der knap nok ved noget om hans salgsvarer.
    -når det endelig kommer det konkrete køb, tror jeg mange bliver i tvivl - muligvis grundet prisen, og køberen prøver sandsynligvis, forgæves, at prutte prisen længere ned. smiley men nok også at vi købere, tror vi kan gøre en deal af nemmere end som til en kommelig pris for os selv.. smiley

• #5   18. jan 2009 Sætter man noget til salg nu, så sætter man til salg i købers marked - og så er man sælger på købers vilkår.

Skulle jeg købe i dag, ville jeg også kigge rigtig længe på rigtig mange ting og presse betingelserne helt i knæ.

Vi har markedsøkonomi i det her land....

...men gu er det irriterende smiley

• #6   18. jan 2009 uha . ja den kan jeg kun nikke genkendene til .

jeg er pt ved at sælge en bil på dba . fuuuuuuck hvor er folk spadedumme .
    prisforslag på under halvdelen af beløbet . aftaler der ikke overholdes . latterlige bytteforslag på trods af det ER påført at man ikke bytter med noget . osv osv osv .

damn . har helt lyst til bare at beholde den !.

• #7   18. jan 2009 Ordnede min mc flot, til i onsdags, det blev så rettet til fredag, der ville så komme en og kikke på hans bil, så vi aftalte lørdag. derefter får jeg en besked, at han har solgt sin bil, så er ikke int i min, IDIOT, argh.
    Skulle tage hans bil i bytte, men ja, der er mange som DRØMMER, at hvis deres skod ting var en mil værd, så kunne de købe, isteden for at spørge på tingene, for de vil da helt sikkert købe, men har ingen penge.
    T

Kommentér på:
Useriøse køber, træls

Annonce