708 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Useriøse køber, træls Useriøse køber, træls
Ved godt mange andre sikkert har skrevet om det før, men for F det er træls med useriøse købere der vil bytte, købe og er meget intresseret indtil det kommer til evt bytte/køb. Kan folk ikke bare skrive hvis de er intra og så er det, det?
Nå det går jo nok al sammen, skulle bare lige ud med lidt frustration:)
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 386
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 76
Men fuck hvor er det osse bare blevet træls på Dba.
1000 vis af underlige spørgsmål.
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 117
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 441
- men ang. de mange useriøse købere er nok et produkt af det nuværende informations- og videnssamfund. og selvfølgelig også den nuværende krise.
Specielt er jeg, som køber, interesseret i så mange spørgsmål som muligt samt viden fra sælgeren om den specifikke cykel. - dette svarer selvfølgelig også på problematikken om de "sære" spørgsmpl på dba.dk.. Jeg ønsker da i hvert fald hellere en sælger der har styr på sin cykel, end en sælger der knap nok ved noget om hans salgsvarer.
-når det endelig kommer det konkrete køb, tror jeg mange bliver i tvivl - muligvis grundet prisen, og køberen prøver sandsynligvis, forgæves, at prutte prisen længere ned.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Skulle jeg købe i dag, ville jeg også kigge rigtig længe på rigtig mange ting og presse betingelserne helt i knæ.
Vi har markedsøkonomi i det her land....
...men gu er det irriterende
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
jeg er pt ved at sælge en bil på dba . fuuuuuuck hvor er folk spadedumme .
prisforslag på under halvdelen af beløbet . aftaler der ikke overholdes . latterlige bytteforslag på trods af det ER påført at man ikke bytter med noget . osv osv osv .
damn . har helt lyst til bare at beholde den !.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
Skulle tage hans bil i bytte, men ja, der er mange som DRØMMER, at hvis deres skod ting var en mil værd, så kunne de købe, isteden for at spørge på tingene, for de vil da helt sikkert købe, men har ingen penge.
T
Useriøse køber, træls