791 visninger
|
Oprettet:
told {{forumTopicSubject}}
jeg har lige købt brugt udstødning fra Japan (Ebay),og har modtaget et brev om at betale told af varen .Er der nogen der ved om man skal betale moms af beløbet ,også selvom det er en (gave..) fra afsenderen
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 66
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Dvs du kan gange hele dynen med 1,287 og lægge gebyr til.
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 66
told