{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fandt jeg yamaha'en
  • #1   27. jan 2009 Hej Mark..

Godt du fik den igen, bare ærgeligt med den stand den blev fundet I.. Sådan noget gør mig virkelig, virkelig harm...

Ved godt at chancerne er næsten nul, men håber virkelig de finder de ****hoveder der har gjort det?

• mark j
    mark j Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   27. jan 2009 jae, men blev sq lidt ked af det da jeg så den i den tilstand smiley så det lige før jeg hellere ville ha unværet,

Jeg stopper heller ik med at lede efter dem før jeg finder dem, og det ska nok ske en dag, og når den dag kommer,,, kommer de sq til at hoste op og ryste pungen,

• #3   27. jan 2009 Det er sku sur røv at finde sin knallert igen sådan der...
    Men jeg vil sige op på hesten igen,vis de ikke kan få dig ned med nakken og lav den til den flotte stykke maskine det var før..Og så pas endnu bedre på den i fremtiden.
    Har du ikke set den gyserfilm med bilen "Christine" ?

• mark j
    mark j Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   27. jan 2009 gir heller ik op, for det sq ikke sidste gang den her yamaha kører, det helt 100 smiley
    heh, tror ik jeg har se den film eller ka jeg ik huske hehe hva hed filmen? smiley

har overvejet når jeg får lavet den eller fat på en anden, så ha et skjult kamerat eller sådan noget smiley

Kommentér på:
Så fandt jeg yamaha'en

Annonce