{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

HURRAA!!Vespaen Fik nr.plade på i dag. {{forumTopicSubject}}

Efter at Staten har trukke mig rundt i manegen i flere dage, fik jeg endelig min plade..;o)
Det er ufattelig, hvad man skal igennem for at importere en mc.

1: Ned til "skat" for at betale moms og afgift. ellers må shipping firmaet ikke udlevere cyklen.
2: ned til skat IGEN da I........ havde lukket kasseapperatet en halv time før lukketid og derfor ikke kunne tage imod pengene medmindre at jeg havde det lige beløb..suk
3: hen på politigården for at låne en prøveplade.(selv om du fragter din cykel, hen til synshallen på en trailer, skal der være prøveplade på) Vist nok noget med forsikring at gøre..
3½: ned og få cyklen vejet(synshallen forlanger en vejeraport.
4: synet uden anmærkninger. :o)
5: Aflevere prøvepladen på gården igen, ellers skulle jeg jo betale for flere døgn.
6: Ned til "skat" igen igen igen for at betale registrerings afgift. Afgiften var 154,- kr he he. ZZZZZ
7: På politigården.. Efter at ha diskuteret med skrankedamen fra helvede, et kvarters tid, får man så sin plade. Hurra hurra.
8: Næh det er skam ikke færdig endnu. På onsdag skal jeg stille ved FDM i Aalborg for at få den endelig afgifts vuderet. Suk. Da cyklen er af veteran status, skal den framvises for 3 vise mænd, fra skattekontoret. Og det erpå tros af at afgiften er sat til 154,-kr Så hvis jeg er heldig slår de en femmer af ;o)

efter min mening, er det sq lidt grinagtig.

Mvh/

Uffe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HURRAA!!Vespaen Fik nr.plade på i dag.
Kommentér på:
HURRAA!!Vespaen Fik nr.plade på i dag.

Annonce