Sex og motorcykler.... Sex og motorcykler....
Min kæreste sagde engang: "Dem der siger at det er bedre end sex, at køre på motorcykel, må da godt nok have et dårlig sexliv"
Det fik mig til at tænke lidt over det, men hun behøver ikke nødvendigvis at have ret. Her er nogle eksempler:
- Du kan køre lige så hårdt som du vil på en mc.
- Du kan selv bestemme hastigheden.
- Der er ingen der siger bagefter: "Det gik lige stækt nok"
- Du kan køre lige når du har lyst, den har ikke hovedpine.
- Den skal ikke "forvarmes" nær så lang tid inden man "går til den".
- Den er aldrig krævende.
- Den taber ikke olien en gang i måneden, så man ikke må køre på den.
Der er garanteret mange andre gode grunde.
Men det kan i jo spekulere lidt over.
Men man har måske lidt mere glæde af kvinderne i de kolde vintermåneder, da cyklen står stille!
Godt Nytår!!!
Håber kvindfolkene kan tage det!!! : )
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
Et extra plus ved motorcyklen er, at man faktisk kan tillade sig at glemme "hende" i garagen i et par dage, uden man skal høre for det...
En motorcykel bitcher heller ikke over at man ligger og roder på hende klokken lort om natten, fordi der lige var noget man skulle prøve.
Og sidst men ikke mindst, er en motorcykel kun dyr én gang om måneden. (Termin?)
Hygge makker.
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 773
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.904
- Kører du hårdt vælter du bare, og maskinen ta' også skaden af det. Den rigtige kærste kan også tåle at blive kørt hårdt, ellers drikker du hende bare fuld.
- Kører du over fartgrænsen får du bare klip eller mister kortet. Kærstere brokker sig i øvrigt aldrig over de høje hastigheder, det er nærmest når det går for langsomt at de bliver utilfredse.
- "Det gik lige snærk nok" det koster dig 1500kr og 2 klip.....
- Du bryder dig ikke at køre på den i regnvejr og om vinteren anyway, hvorfor 3-4 måndere står den parkeret i skuret, og det giver DIG hovedpinde.
-pas
- aldrig krævende? Uha da da, Kædekit, dæk, olieskift, benzin...... 20 -30 kilo/år. Kærstere tjener deres penge selv og henter øl til os
-Oliespild? Køb en Yamaha og bliv klogere
okt 2005
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 464
Det er hvertfald ikke noget der hører hjemme i sex akten hjemme ved mig, men smag og behag....
: )
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
okt 2005
sep 2005
og Mathilde skarp hmm tjoo skal man vel være i munden hvis man ikek kan følge med på cyklen hihi ;o)
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
Jeg husker den da som jævnt god?
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Jeg skal nok prøve at pille ham Madvig ned, når der er Mosten igen.
Jeg vil ihvertfald forsøge, om ikke andet drikker jeg ham bare fuld. Så han ikke kan køre....:-)
sep 2005
og tider i Mosten naahh de var faktisk ikke sååå gode men fik hevet 0,30 sek af dem i Vandel jo hehe og beat me hvis den ikke kommer længere ned i år ;o)
Sex og motorcykler....