911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Stem stem.. Stem stem..

På Julle, hun har nu mulighed for at blive månedens sports profil.. smiley

I skal stemme pr. mail på dette link..

http://www.dr.dk/Sporten/Oevrig_sport/2009/01/28/223602.htm

Og hvis der er nogen der er tvivl om hvem hun er..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=23070

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stem stem..
  • #2   6. feb 2009 Selv om jeg ikke kan li folk på hashkælke så får hun min stemme smiley

• #3   6. feb 2009 Husk.. Selv snowboardere tager på <b>ski</b>ferie

• #4   6. feb 2009 Done!! Åh hvor er jeg træt af at blive kaldt hash-kælker!! smiley Har været i Tigne i sidste uge med en "twin-tipper"...han var ikke bange for at fortælle om hva han mente om snowboardere...eller ifølge ham selv: hashkælke! hehe

• #5   6. feb 2009 Julle kan man ikke lige ligefrem hashkælketypen, hun er stærk modstander af stofffer og en kanon pige, en af de få der har et fuldtidsjob ved siden af sin snowboardkarriare, hvilke der ikke er særlig mange der kan præstere på topplan + plus hun skal sørge for sponsere til sig selv osv osv, hvilke vi alle kan være enige om at kan være svært i disse tider, men hun er sgu sej og fortjener denne opbakning.. smiley

• #6   6. feb 2009 Done smiley

• #7   6. feb 2009 Stemmer I på hende, fordi I synes, hun er den rigtige vinder, eller fordi I kender hende?

Jeg mener bare, at det er ikke særligt fedt for hende, hvis hun vinder, og det så kun er fordi alle på motorcykelgalleri.dk har været inde og stemme på hende.

Om hun så var min søster ville jeg stadig lige tænke en ekstra gang over, om det virkelig er hende, jeg synes, fortjener at vinde, for ellers er afstemningen jo meningsløs, hvis det i sidste ende blot handler om, hvem der har flest venner.

• #9   6. feb 2009 syntes det er flot at hun er normineret det da okay gjort af hende..... men kan ikke lade være med at tænke på der er aldrig nogen fra roadrace motorcross der er med til sådan noget åres sport folk og sådan...... det er mere de folk tv aviser intraserre sig for der kommer med til sådan noget

• #10   6. feb 2009 Done - en stemme mere til Julie smiley Held og lykke!!!

• #11   6. feb 2009 Galil >> LOL!!! ... som om!!!

• #12   6. feb 2009 Undercover mail!!! - damn er du sån en slags agent eller hvad smiley ;-) smiley

Snetyv - kan godt se hvad du mener - men bikerblodet vægter højt i mit hjerte.

Kender ingen af dem, og interessere mig sådan set heller ikke for deres sportsgrene, men som jeg skrev i min mail.

Jeg stemmer på Julie Lundholdt, for det er da vist på tide der bliver sat lidt fokus på de nyere sportsgrene.

Så ja jeg har stemt på Julie på opfordring fra Charlotte, men mere stemt på sportsgrenen, som jo ikke er så udtærsket som golf og badminton. Er det så rigtigt - hmm tja, sån valgte jeg at gøre!!

• #13   6. feb 2009 Beklager - er ikke voldsomt interesseret, men skulle jeg nu alligevel stemme, ville jeg nok vælge anderledes smiley

• #14   6. feb 2009 yes så er der stemt.

• #15   6. feb 2009 Ville helt klart stemme på Tine Rasmussen.... Badminton er for sej en sport hvor det ikke gælder om at have de dyreste solbriller på.... Iøvrigt kan jeg ikke stemme på en jeg ved er imod stoffer....

Kommentér på:
Stem stem..

Annonce