1.144 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Problem med 37" Samsung LCD fra bilka Problem med 37" Samsung LCD fra bilka

Hej

Vi købte for ca 1 uge siden den 37" Samsung LCD skærm, som de havde på tilbud til 4777 ,- (mener jeg der var) - Det korrekte nummer er LE37A436T

Men synes vi har lige problemer med den og vil så høre om andre oplever det samme før vi pakker det hele ned igen

For det første synes jeg lyden er ualmindelig dårlig - det tror jeg dog ikke er en fejl og kører den bare over anlægget

Men det der irritere mig er at ofte når vi sapper rundt, så tager den 2-3 sekunder før den skifter kanal, altså fra man trykker på knappen til fjernsynet overhovedet reagere går der de 2-3 sekunder. Vil så lige høre om andre oplever det samme med denne model ??

På forhånd tak smiley

P.s. ved godt at 2-3 sekunder ikke lyder af meget, men når man ikke ved om det overhovedet har fanget signalet er det lang tid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med 37" Samsung LCD fra bilka
  • #1   8. feb 2009 bruger du den originale fjernbetjening ?

Grunden til jeg spørger er at jeg bruger en Logitec Harmoney til mit tv, og det reagere også lidt langsomt.. ca 1-2 sek..

• #2   8. feb 2009 der er flere mærker der lider af dette problem..uden fabikanterne indrømmer at det burde være bedre. har selv et sharp 46" aquos top of the pop til 30000kr der er lidt sløvt mellem kanal skiftene. tilgiver det dog pga billed og lyd kvalitet og et røv flot design

• #3   8. feb 2009 ps i det pris leje ...køb et sony .

• #5   8. feb 2009 Synes faktisk ikke det er noget lort, men jo men får selvfølgelig et bedre fjernsyn hvis man giver det dobbelte eller mere - vi har også en 32" som vi er meget tilfredse med, og ja bruger den orginale betjening

• #6   8. feb 2009 pak lortet ned og retur med det . er det noget der går dig på så byt (sony)

• #7   8. feb 2009 Har en kammerat der har klaget over de samme problemer som du gøre. han har også et 37" samsung LCD.

Lyden, på hans køre det over fjernsynets egne højtalere, er ikke særligt go og man skal "sigte" efter fjernsynet for at skifte kanal...

han brokker sig tit over at præcis de 2 ting var meget beder på hans gamle billederørs tv.

Har selv lige været ude og købe et Sony LCD i 37". fik det til 5500 og jeg er meget tilfreds. kan kun anbefales.

• #9   8. feb 2009 Mads det du siger at det ikke har noget med fjernsynet at gøre at den er længe om at skifte kanal, synes jeg nu ikke virker særligt logisk, da vores 32" samsung overhovet ikke har det problem, og de får samme signel :), men jo det var da en mulighed at kontakte deres hotline

• #10   8. feb 2009 Jeg har også et Samsung 32" fra 6 serien, og dette er jeg MEGET tilfreds med. Dette er min Samsung LCD nr. 2, og det første køby for ca. 4 år siden fungerer upåklageligt stadig. Men begge modeller som jeg har købt var også deres topmodeller på det givne tidspunkt, så måske kvaliteten er lidt bedre end på din model. Det skal dog nævnes, at Samsung aldrig får topkarakter for lyden på nogen af deres paneler.

• #11   8. feb 2009 Samsung er, i modsætning til hvad MANGE tror, et discount produkt. Uanset om du betaler kassen for det eller ej, så ER det et discount produkt. Så lad være med at forvente Sony/Panasonic/Pioneer kvali, for det får man aldrig.

Lige præcis det med sløve tunere, klik-lyde når man har skiftet kanal, langsom teksttv osv osv, er det man får fra discount producenter. Der kan selvfølgelig være noget extraordinært galt med dit, da 2-3 sekunder virker liiiige slow nok.

• #12   8. feb 2009 Det var sgu da ellers noget af en påstand R46!!! Har du noget at have det i, eller er det bare din egen "farvede" mening?

• #13   8. feb 2009 Har selv et LE32xxxx og er super tilfreds med det, så jeg vil også mene du skal ringe til samsungs hotline.

• #14   8. feb 2009 http://pleasure.dk/gadget/artikel/141192/

• #15   8. feb 2009 Allan: Misforstå mig ikke. Rigtigt mange mærker ER discount og derfor er der ret stor ensartethed i "dårlig lyd og billede" blandt mange mærker. Men der er stadigvæk en high-end som leverer et noget bedre TV og mange gange til samme penge.

Der er jo også grader af "discount". Så selv om jeg påstår at Samsung er discount, så findes der sgu også værre, så helt slemt er det nu heller ikke. Deres paneler er nu ok, men lyd og specielt tuneren kunne godt trænge til at komme op på andre mærkers niveau.

• #16   8. feb 2009 Det du siger der, svarer jo lidt til at sige at Suzuki er "discount" cykler, og så er jeg sgu bange for at man risikerer at få rigtig mange på nakken.

Jeg har læst og set rigtig mange tests af div. fladskærme på nettet og i blade, og at Samsung skulle være "discount" har jeg sgu da ved gud aldrig hørt før. Tværtimod vil jeg da sige, at de ofte får dommen "bedste billede", som de også får i den test Jesper linker til nederst. At så lyden ikke ligefrem er HIFI, er noget helt andet, men hvor mange bruger alligevel de indbyggede højttalere?

• #17   9. feb 2009 har også en samsung le40m5 og har ingen problemer overhovedet.

• #18   9. feb 2009 Jeg har et 37" fuld-hd fra Samsung, som jeg har haft snart 1 år og det fungerer perfekt.

Jeg havde Sony før som bare var noget lort, så det er nok et spørgsmål om hvor heldig man er med det man køber!
    Jeg skal aldig selv have Sony igen!!!!!!

Mon ikke de er til at snakke med i butikken?

• #19   9. feb 2009 Kwak: Det kan da godt være der er flere der har samme holdning som dig og R46, men at sammenligne et Plasma panel med et en LCD skærm er ikke en fair sammeligning, da Plasma paneler har bedre billed hvis du kigger indenfor samme prisklasse. Men Plasma paneler bruger dog 3 gange så meget strøm. Nu har jeg været ude og se på RIGTIG mange skærme og læst mange test hver gang jeg har købt en skærm, og pudsigt nok, så har skærmene fra Samsung ALTID vundet de test jeg har set. Især pga. deres gode billed (kontrast). At lyden ikke er topdollar er jo et kendt fænomen for Samsung. Det er de IKKE gode til.

Men folk skal da købe det de gerne vil have ud fra de ønsker(pengepung) de nu en gang har. Men at kalde noget for discount varer er nok lidt forkert syntes jeg. Jeg kalder jo heller ikke Suzuki for en discount vare.

• #20   9. feb 2009 Smed: forkert

Plasma bruger IKKE mere juice end LCD'er. Faktisk er mange af dem markant bedre til at "spare på strømmen" end de fleste LCD'er. Det er først nu, hvor baggrundsbelysningen bliver styret af LED'er med justeringsmuligheder at LCD'erne igen er på vej ned i forbrug.
    Men helt firkantet og uden nyere teknik, kan man sige flg.
    LCD bruger samme mængde strøm HELE tiden
    Plasma bruger "kun" juice når der skal vises meget lyse billeder ellers er forbruget markant mindre. Der er flere artikler om dette, så google på det, hvis du ikke tror mig.

• #21   9. feb 2009 hov der var Kwak'en sgu lidt hurtigere.

• #22   9. feb 2009 lige meget hvad andre oplever, hvis du synes du har problemer med det, så byt det... vi havde tre forskellige fra bilka, ingen levede op til vores forventninger. til sidst købte vi det på nettet

http://www.danskitlager.dk

Meget fin side. god service, hurtig levering og billigt!

• #23   9. feb 2009 Der findes flere producenter af paneler til lcd-skærme.
    Samsung (Samsung, Fujitsi Siemens, BenQ, NEC, Sony (>20"), ViewSonic, NAD)
    LG-Philips (LG, Philips, BenQ, Sony (<20"), ViewSonic, NEC)
    Matsushita Electric Industrial Co. (Pioneer, Panasonic, Toshiba, Hitachi)

Der er sikkert flere producenter og der er firmaer der bruger paneler fra flere forskellige panel-leverandører.

At softwaren og tuneren stinker, er en anden sag. Men at sige at billedet på en Sony er MEEEEGET bedre end på en Samsung, er noget værre vås!

Alle producenter laver en discount serie og en luksus serie. Så at sammenligne et produkt fra hver gruppe kan man ikke bruge til noget.

• #24   9. feb 2009 Forresten, vi har et samsung 46" - og det lever op til alle vores forventninger! Har en kammerat der ejer firma, hvor de reparerer fjernsyn for alle større producenter, han anbefalede samsung frem for alt andet. ofte bedre kvalitet i forhold til pris, og langt lavere fejlprocent!

• #25   9. feb 2009 Jeg er selv tilhænger af Samsung. Og på arbejde bruger vi også kun Samsung. (Leverer tv, HDTV, Video On Demand via Fiberbredbånd)

• #26   9. feb 2009 Hvis man zapper hurtigt så er forsinkelsen der ikke.
    Ellers er det det samme jeg har af oplevelse på min 32'er

• #27   9. feb 2009 (link fjernet)

lcd har sku overhalet plasma tv kvalitetsmæssigt..folk der siger/skriver det modsatte har åbenbart ikke undersøgt tingene ordenligt.
    ud over det er det sharp der laver de fedeste tv pt og de levere også paneler til, de fleste andre store mærker. sharp ,sony og pana er toppen her og nu .

Kommentér på:
Problem med 37" Samsung LCD fra bilka

Annonce