{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

bærbar hjælp.... {{forumTopicSubject}}

Hvis man som mig er en nærrigrøv der ikke vil købe en helt ny bærbar computer.. og ens behov er surfe rundt på nettet, chek mail, skrive lidt i word og ellers ikke rigtig noget . altså ikke downloade film. og spille krævende net spil osv . hvad brugt skal jeg gå efter altså størelse osv....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bærbar hjælp....
  • #1   10. feb 2009 netbook ?

• #2   10. feb 2009 vil ikke råde dig til at købe brugt - bærbar computere er faldet så meget i pris at det ikke kan betale sig.

Aldi ideen er ikke dum.

Her er også et godt tilbud:
    (link fjernet)

Du får en dualcore2 CPU istedet for en celeron, og det bliver du glad for den er meget hurtigere og holder bedre på batteriet.

• #5   10. feb 2009 Kan kun være enig med Christian og Heine.
    Har selv en T41 som arbejds-pc, og den er sku super selvom den har et par år på bagen

• #6   10. feb 2009 Kan godt være i har ret mhs til de gamle IBM'er.. syntes bare umiddelbart det virker dumt ikk at købe en splinter ny maskine med bedre software og bedre hardware på alle punkter når den kun koster 1k mere. Men den er selvfølgelig ikk en IBM /shrug hehe

• #7   10. feb 2009 Thomas M:

Dit forslag er slet ikke dårligt, men hvis jeg skal blive i samme boldgade som din "hvorfor ikke ofre 1000 spir mere og få en ny" - så havde Bilka faktisk en maskine på tilbud som lå tæt på den du foreslog i specs til 2200,- ..

Så hvorfor ofre 800 mere? smiley

Sådan kan man blive ved .. Nogle er til Thinkpads andre er til knirk/løse hængsler/overophedende/bambus-laptops ..

• #8   10. feb 2009 Jeg siger skam ikke at byggekvaliteten ikk er bedre på ibm'en, problemet er bare komponenterne inden i er samme kvalitet, og i min verden kan det bare ikk betale sig at give et sted mellem 1500 og 2000 for en teknologi der allerede er flere generationer bagud.. Jeg er godt klar over at det dækker hans behov lige PT - men en T41 vil allerede nu føles langsom hvis den skal køre det nyeste software. Derfor ville jeg hellere købe en såkaldt bambus PC da den er dobbelt så hurtigt på alle punkter.

• #10   10. feb 2009 sidder og hamrer på en Aldi pc, og det kører fint nok til mit forbrug, der minder og dit kan jeg høre

• #11   10. feb 2009 Thomas M:
    Korrekt, teknologien er ikke den nyeste i T4x serien, men de er billige, pålidelige og performer udmærket til langt de fleste behov. Når det så er sagt, er den Toshiba du linker til, jo heller ikke just bygget på Centrino2 platformen.

Hvad er det for noget nyt software du mener han skal bruge? Han skriver specifikt mail, surf og word.

• #12   10. feb 2009 Jeg har selv en gammel bærbar stående med en Pentium-M CPU som T41'eren og valgte hurtigt at uninstall Vista på den, da jeg hader hvis programmerne har en smule lag ved almindelige funktioner - så det behøves ikk være specielt nyt før man kan mørke en forskel fra en Pentium-M 1,7GHz til en D2C 2GHz CPU

• #13   10. feb 2009 Man kører da heller ikke Vista :S

Kommentér på:
bærbar hjælp....

Annonce