707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Karina A
Karina A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

Hvor finder jeg eksperter. Hvor finder jeg eksperter.

Jeg har fået nogle motorcykler forærende, fordi de ikke gad at fjerne dem fra mit lager.
Mit spørgsmål er nu hvor jeg finder nogle som har forstand på gamle motorcykler?
Nogle har sagt at de er noget værd, da de er gamle og andre har sagt, at de intet er værd, så nu er jeg selvfølgelig nysgerrig og vil gerne vide, hvad de kan være værd eller om det er til lossepladsen;o)
Håber nogle kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor finder jeg eksperter.
  • #1   11. feb 2009 hvilke motorcykler ?

• #2   11. feb 2009 Prøv at tage nogle billeder så man kan se dem.
    Hvor i landet står de?

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#3   11. feb 2009 Jamen jeg har billeder af det hele, så jeg kan sende dem på mail til jer.
    De står i midtjylland, 7480 vildbjerg.
    Jeg har IKKE forstand på motorcykler, men det ser ud til at der står OMZ på tanken af dem???

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#4   11. feb 2009 Den ene af motorcyklerne er den som jeg har på mit profil billede.

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#5   11. feb 2009 Galil...jeg er ved at finde ud af om de er med papirer.

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#6   11. feb 2009 Der står desuden også en gocart/gokart med noget mortor værk på;o) I kan godt høre at det ikke lige er min stærke side, det her*GG*

• #7   11. feb 2009 Prøv at oploade lidt flere billeder. Den der er på dit billede er vist en MZ. Den er vel mellem 2-8000 værd. Kan den starte?

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#8   11. feb 2009 Patty V...Øhh jeg aner ikke om den kan starte*GG* Men det kan jeg vel prøve når jeg kommer derud*S*
    Jeg kan desværre ikke uploade flere billeder herinde medmindre jeg har en MC stemt ind, men jeg kan sende dem på mail til folk..
    Det er også de priser jeg har fået oplyst at de skulle være værd.

• #9   11. feb 2009 Opret da et foto album med det hele så skal der nok komme en masse bud på hvad det er og hvad det er værd.

hvis det er gamle MZ'er bliver du nok ikke millionær ;o)

• #10   11. feb 2009 Upload evt. et par billeder her:

http://www.peecee.dk/

Mvh Mathias

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#11   11. feb 2009 Junior..jeg kan ikke oprette et album medmindre jeg har oprettet en mc og den er stemt ind og da jeg står og skal på ferie idag og indtil søndag, så har jeg ikke rigtig muligheden for det.

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#12   11. feb 2009 Junior...nej jeg forventer heller ikke at blive millionær, men jeg vil bare gerne vide hvad det er jeg har stående og om man evt. kan få lidt for dem, for så vil jeg da ikke smide dem ud jo og det kunne jo være at der var andre som kunne få noget ud af dem til billige penge;o)

• #13   11. feb 2009 Okay jeg var ikke klar over at man ikke kunne oprette album når man ikke havde en MC oprettet
    du kan helt sikkert få lidt for dem da MZ er en eftertragtet vintercykel

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#14   11. feb 2009 Junior...se så lærte du noget nyt idag*SS*
    Ja jeg forventer ikke meget for dem og jeg synes jo at det kunne være sjovt at se om der var nogen som kunne få en god cykel ud af dem*S*

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#15   11. feb 2009 Jeg tager i sommerhus nu og er først tilbage søndag igen, men jeg kan træffes på sms på tlf. 28 90 90 92, hvis der er nogen spørgsmål til cyklerne.

• #16   11. feb 2009 så opret en salgs annonce på dem ;O)

• #18   11. feb 2009 Du kan bare sige til så kommer jeg og henter dem alle sammen.

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#19   15. feb 2009 Så er jeg hjemme igen...Nej de bliver ikke smidt ud. det er lidt svært at sætte dem til salg når man ikke aner hvad de er værd, men mange venlige mennesker har kontaktet mig herinde og vil gerne kigge på dem;o)
    Tusind tak for det;o)

• #20   15. feb 2009 Hvor befinder de sig henne?? smiley

• Karina A
    Karina A Tilmeldt:
    feb 2009

#22   18. feb 2009 Rasmus...De står i midtjylland...7480 Vildbjerg

Carsten K...jeg kan ikke lave et fotoalbum, da jeg skal have en MC stemt ind først:-(

Kommentér på:
Hvor finder jeg eksperter.

Annonce