979 visninger
|
Oprettet:
Hvilken film?? {{forumTopicSubject}}
Hey derude.. Har brug for jeres eksperthjælp til at finde titlen på en film. Tror at den er fra start 80'erne.. Det handler om et forskerhold, der bliver formindsket og sendt ind i en mand for at operere ham (så vidt jeg husker).. Det er vist en "gyser".. Anyone??
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 80
Kender desværre ikke titlen
apr 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 541
(link fjernet)
Men der er også filmen med Jennifer Lopez: "The Cell", som er en gyser.l
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
Innerspace er så også en klasse fim
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.020
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.020
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 35
http://www.imdb.com/title/tt0093260/
Hvilken film??