Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotel i Østrig
  • #1   15. feb 2009 Hvorfor Kärnten ?

Vil foreslå i skal mere østpå for ikke at køre for langt til de gode veje.

Har sendt en besked med et link til en ppt fil

yderligere er der lidt info. her:

(link fjernet)

http://www.motorrad-hotel.com/

• #2   15. feb 2009 Prøv at se på www.barry.at
    Der har vi boet flere gange godt nok ikke som mc-ist, men har da set nogen på mc der. Det er et rigtig godt sted og kan rigtig godt anbefales.

• #3   15. feb 2009 Hey Alpen frässer - jeg så du manglede inspiration til Alperne..... dette er ikke hoteller, men måske du kan bruge en eller flere film til inspiration til hvor du rent faktisk helst vil hen....
    (link fjernet)

Jeg har være dernede nogle gange, og har også andre forslag, hvis det har interesse. Generelt vil jeg sige, at kommer du med smil på læben, bllink i øjet og snakker pænt for din mosters vovse, så har du alle muligheder for at finde dig godt tilrette. Ihvertfald har jeg ikke oplevet jeg, som mc-ist, ikke har været velkommen (-;

Har du spørgsmål, så send en PM, jeg svarer gerne...... og kan oss lejes som guide.....thi hi og hehe

bmwenliGSt
    Peter

• #4   15. feb 2009 http://www.loeffele.at

Jeg har flere gange været dernede, dog mest på skiferie. Der er nogle fede veje op til bl.a. nassfeld som er et skisportssted ikke så langt derfra.
    Jeg kender efterhånden ejeren(ne) af hotellet samt sønnen som også ejer et eller to hoteller i området og de er super flinke, imødekommende og venlige.

• #5   16. feb 2009 Brian den fil må du også meget gerne sende til mig.

Kommentér på:
Hotel i Østrig

Annonce