{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fucking DC
  • #1   17. feb 2009 Kan desværre kun sige velkomen i klubben, jeg fik samme tur i sidste uge... Det er så sur røv og man skal næsten være kontor uddannet med alle de lortepapire man skal skrive og udfylde til diverse steder..

    Håber i klare den..


  • #3   17. feb 2009 hmm et eller andet sted er jeg da glad nok for at jeg har lærekontrakt til 1. april 2011.. så kan jeg i det mindste ikke fyres smiley at lønnen så er lav er en anden ting ^^ hehe

  • #4   17. feb 2009 klaus : (link fjernet)

    danish crown.. kender flere på dc i holstebro som fik samme melding idag smiley nogle af dem kom fra skive da det blev lukket pga brand forrig år


  • #5   17. feb 2009 Martin P, du kan godt fyres selvom du har en lærekontrakt.

  • #6   17. feb 2009 Æv sikke noget lort,håber snart du/i kan få noget nyt og rive i


  • #7   17. feb 2009 tak for støtten det skal sku nok gå det hele

  • #8   17. feb 2009 er selv på dc i gimsing som tekniker, og går sgu selv med en tanke om vi osse står for tur på et tidspunkt, de lukker jo satme slagterier en gang hver måned for tiden og næsten alle lige hvor vi bor, slagteriarbejder har jo altid tjent mange penge så blir hårdt ved de fleste når de skal på sjasen, pt er det nærmest umuligt at finde arbejde i holstebro, når b&o lige har sat 700 mand på gaden og radionel vinduer lukket med 250 mand for en måned siden,

  • #9   17. feb 2009 C-4 .Busa lover 2009 ... ja det ved jeg... hvis jeg gør noget som strider direkte mod kontrakten... ellers bliver det voldsomt dyrt for mester at fyre mig... plejer ca at koste i nærheden af 50.000 at fyre en lærling for mester... ellers skal en lærekontrakt opsiges gensidigt.... har lige været den omvendte mølle igennem så kender proceduren smiley

  • #10   17. feb 2009 AK ja. Kender en malerlærling, der lige er blevet fyret, fordi der ikke
    var nok at lave.


  • #11   17. feb 2009 jeg er i lære indtil dec 2010.. og ja man kan godt blive fyret, men så skal mester/arbejdsgiver finde en ny praktikplads med nogenlunde samme jobfunktioner, som man var knyttet til på den gamle arbejdsplads

  • #12   17. feb 2009 Æv, trælse nyheder. Jeg føler med alle der er blevet ramt. Hos os har der også været 3 fyringsrunder inden for det sidste år - så det er i højeste grad "spændende tider"...

    /Anna


  • #13   17. feb 2009 Jeg arbejder på DC i Esbjerg..

    Vi blev også kaldt over til møde... En underlig stemning.. Man går der og ved ikke om man er købt eller solgt..... Det gik nogen lunde for os...

    Vi fik afvide at rødding og holstebro lukkede... Nogle af de ansatte fra Rødding skulle dog til esbjerg... Det var da en mulighed for dig Dan G.....

    Nu håber jeg godt nok ikke der lukker flere Slagterier..... Krydser fingre for det... : S


  • #14   17. feb 2009 rigtig brian der er stadig mugliheder hvilket jeg også vil tage men efter 13 år er man da lidt trist men jeg er en figther og skal nok ende med snuden opad

  • #15   17. feb 2009 Velkommen ombord!!! Fik selv sparket sammen med 22 andre for nogle uger siden, så jeg har gået hjemme siden 1. Februar, og jeg giver Jan B ret, det er fandme kedeligt at gå hjemme på den her årstid. Var det da så bare forår, så kunne man da få trillet nogle Km.

    Håber du snart finder noget andet at rive i, men jeg tror desværre ikke det er det letteste i de her tider.


  • #16   17. feb 2009 Ja, det er sq ærgelitg at høre om diverse masse fyringer rundt omkring..

    Jeg er selv Smed, og arbejder heldigvis et sted hvor vi har nok at lave.. Vi er lige kommet ind i en perriode med overarbejde.. Så nu skal der hugges timer af smiley


  • #17   17. feb 2009 Sur røv.. jeg blev selv fyret til nytår, og har ikke fundet noget endnu, men der er ikke andet at gøre end at håbe på at man finder noget på et tidspunkt.

  • #18   18. feb 2009 bin there. done that....
    har nogle uger endnu. bare fordi man ikk slikker røv på en uduelig chef.. har været der i over 8 år...
    men idioten har kvajet sig med opsigelsen, så ifølge 3f slipper ham ikk af med mig så hurtig og let som han tror... Muhahaha.......


Kommentér på:
fucking DC

Annonce