{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Skyderi på Nørrebro. {{forumTopicSubject}}

Hørte lige at en Færing er blevet skudt på Nørrebro,3 mand andholt i skudsikre veste. Hvad gør Politiet så.......???? Jo man løslader de 3 mænd igen. Det er jo også en måde at sørge for at man har noget at lave.
Så ,en STOR hånd til Politiet, og så er det bare ud at fange MCèr der kører for stærkt. Se det er de RIGTIGE kriminelle. Hurra for Politiet.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyderi på Nørrebro.
  • #1   1. mar 2009 så det godt, syntes det er grotesk! hvorfor går de rundt i de veste, i lige præcis det område?

• #2   1. mar 2009 Eh... De har løsladt dem fordi de ikke kunne sigte dem - sådan fungerer et retssamfund?

Hygge

• #3   1. mar 2009 Du har fuldstændig ret, jeg fatter heller ikke en brik af hvad politiet har gang i på Nørrebro, er sgu glad for at jeg bor i nordjylland...

• #4   1. mar 2009 Jeg forstår da godt hvorfor de har vente på når de færdes på Nørrebro, men alle de nyheder der kommer derinde fra.

Jeg har dog ikke hørt noget om sagen til at kunne udtale mig.

• #5   1. mar 2009
    Hvis det nu ikke er dem der har skudt, kan man vel dårligt sætte dem i spjældet.

• #6   1. mar 2009 Selvfølgelig kan man ikke bare sætte folk i spjældet. Synes da også at det er rimeligt at gå rundt i skudsikker vest,ja det gør jeg jo selv.Men kun på festdage,da jeg ikke vil sliden den op.

• #7   1. mar 2009 Så er det da færdsels politiet der skal patruljere på Nørebro.........
    De kan sgu da deres job.

• #8   1. mar 2009 lad os alle demostere mod de kriminelle på nørrebro. få alle som bor derinde, til at gå i optog mod dem og jag dem ud.. folk skal ikke vise de er bange for dem. men være kolde i røven. så de ikke er så seje og store som de tror de er!!!!!

• #9   1. mar 2009 Det er ikke ulovligt at gå med skudsikre veste...

• #10   1. mar 2009 Syntes det ville være katastrofalt,hvis folk blev væk fra bakkeåbning/lukning pga. de skyderier...Så har de netop vundet,vi skal alle vise vi ikke er bange,og bare møde op som vi plejer...

• #11   1. mar 2009 Jeg har selv boet på Nørrebro i 12 år. Jeg må blot konkludere, at Københavnernes iver for at fremstå som multi kulturel sammenholdt med deres berøringsangst og konfliktskyhed overfor kriminelle "berigere" har betydet, at det engang så dejlige Nørrebro ikke længere i samme grad kan opfattes som dansk. Det samme gælder iøvrigt for en del forstæder.

MEN vi kunne ha stoppet det her for længe siden da mange herunder specielt højrefløjen har advaret om, hvad konsekvenserne på sigt ville blive ved den massive indvandring. Men når ulækre venstrefløjser ikke længere kan argumentere bliver der straks råbt op om racisme selv om de samme mennesker begår overgreb på danskere/landsmænd der ikke ønsker indvandring af kriminelle "berigere".

Ved danskernes (herunder specielt de ulækre venstrefløjser) konstante bevidste nedtoning af berigernes massive kriminalitet og socialbedrageri har vi selv overdraget dele af vores samfund til andre kulturere og berigere.

Og det her bliver langt værere..

Mener jeg..

• #12   1. mar 2009 HUNTER / Bonneville ;
    Er selv født og opvokset på Nørrebro.Og kan ikke sige det klarere end du netop gør. Da jeg var yngre gik vi netop rundt og sagde det samme,men gad man høre på det ?. Nej tak,du er sgu da racist........Og ja, det ER jeg sgu. Ihvertfald er jeg blevet det.
    Og skulle der være nogen der er uenige ,ja så ok med mig.....Danmark er nemlig et DEMOKRATI.........Så længe det varer........

• #13   1. mar 2009 Ja ,Charles Bronson skulle sgu flytte ind ,så kan de lære det. En mand ser rødt...............................eller "sort".

• #14   1. mar 2009 polisen beholdt de tre anholdtes tøj for at undersøge det for krudtslam, og hvis de finder noget bliver de vel sat i bur igen?

• #15   1. mar 2009 Vi kan hurtigt blive enige om at de narrøve med invandrebagrund, som render rundt og leger det vilde vesten, bare skulle skøjtes af helvede til !!

Men i bund og grund handler denne "krig" jo om markeds andele.. hash i særdeleshed. Syntes måske, man skulle kigge på den siddende regering i stedet for som Hunter kun at give "de ulækre venstrefløjser" skylden!
    Da Christania havde Pusherstreet var der et rimeligt kontrolleret hashmarked, hvor der som hovedregel ikke var adgang til hårde stoffer osv. Der eksisterede ikke hashklubber i flæng som idag.. Gu var der pushere andre steder end på staden, men ikke samlignet med idag. Vi så ikke skyderier og knivstikkerier hver og hveranden dag.
    Man skal sgu da være rimelig blåøjet, hvis man som den siddende regering tror, at man bare kan lukke Pusherstreet og så er man kommet hashhandlen til livs!! Derfor giver jeg højrefløjen skylden!! Denne krig burde man fandme kunne have forudset!!

Mener jeg....
    James fra Nørrebronx

• #16   1. mar 2009 Vil lige indskyde.. Ja jeg ved godt hash er ulovligt og at lade Pusherstreet eksisterer er ligesom en accept af noget kriminelt!! Men lad os nu indse uanset hvor meget man har imod dette stof, er der ingen som kan stoppe det. Hash er kommet for at blive...

• #17   1. mar 2009 udvisning til udlændige med våben uden våben tilladelse og danskere med våben uden tilládelse skal depoteres til grønland;-)

• #18   1. mar 2009 Jubbiii.
    James ved hvorfor og hvordan det hele startede. Han fortjener en medalje for, at ha opklaret hele sagen og dens rette sammenhæng. NOT!

Men jeg medgiver dog at fjernelsen af pusherstreet kan være en af årsagerne.

Men Alt det her omkring vore "berigere" har været på vej længe også længe før den siddende regering kom til. Mange har kunnet se det på nær de ulækre landforræderiske venstrefløjser.

Personligt glæder det mig hvis ulækre venstrefløjser bliver herettet for deres landsforræderiske medvirken til, at lade andre middelalderlige tilbagestående religioner og kulturere overtage dele af Danmark.

Mener jeg..

• #19   1. mar 2009 Klubberne er i særdeleshed reduceret stærkt de sidste par år!! Kan i sige kokain... det er der de store penge ligger. Og det de højst sandsynligt slås om. Men det første drab på en indvandrer sidste år, er det der har udløst denne svage duel med diverse hånd og automat våben. eye for an eye som de siger. Nu kører cirklen uden ende. Og som Jønke udtaler sig, så vil de nu gøre en ende på det, og de har lokaliseret " rottereden" som han kalder det.
    De skulle bare fise af til lapland eller noget de svagpissere og lege røver og soldater der i stedet.

• #20   1. mar 2009 Hunter.
    Dette er jo ikke kun et spørgsmål om "berigere" så vidt jeg er orienteret er danskerne jo også en del af dette gunslinger problem!!
    Nu siger du middelalderlig og tilbagestående.. Tilhører du denne gruppe ? Jeg tænker især på denne frase
    "Personligt glæder det mig hvis ulækre venstrefløjser bliver herettet for deres landsforræderiske medvirken til, at lade andre middelalderlige tilbagestående religioner og kulturere overtage dele af Danmark"
    Ohh my god er min eneste tanke! Nu har jeg selv tilhørt denne fløj du kalder ulækker osv. og jeg har altid ment at der ikke var plads til nasserøve og kriminelle indvandre uden dansk statsborgerskab..!!

• #21   1. mar 2009 Vi er ikke helt uenige men jeg bryder mig absolut ikke om mennsker der blot for den midlertidige ro BEVIST nedtoner "berigernes" massive kriminalitet. Ved at være konfliktsky nu overdrager vi blot massive problemer til vore efterfølgere.

Mht. til din kommentare vedr statsborgerskab. Statsborgerskabet er blot en fribillet for "berigerne" til at begå uhæmmet kriminalitet. Min pointe er at ingen flygtninge/indvandrere og deres efterkommere skulle ha haft fribillet. Men også det kan vi takke de ulækre landforrædere for.

• #22   1. mar 2009 Vi er ikke helt uenige smiley Jeg er absolut ikke blind! Ved godt der er massive problemer med indvanderer og tænker jo også selv tit at de skulle have en enkelt billet.
    Men lige nøjagtig dette "bandekrigs" problem er jo lidt større end bare et "beriger" problem.

• #23   1. mar 2009 #HUNTER
    Husk der er 2 sider. Det er ikke kun indvandrere, men også rockere.... og før det var der jo en "rocker"-krig som mindede meget om denne "bande"-krig. Måske kan det tænkes at problemet også har noget at gøre med socialulighed, fattigdom og/eller dårlig uddannelse.... her kan det være at "venstrefløjserne"'s løsninger er lidt mere langsigtede.

• #24   1. mar 2009 Martin.
    Tværtimod.

Det de røde dengang for 35 år siden satte igang mener jeg vi nu betaler prisen for.

• #25   1. mar 2009 Har hash/stof/luder markedet kun eksisteret i 35 år

• #26   1. mar 2009 #Hunter

...og før det levede alle lykkeligt i et "Morten Korch"-samfund???
    ..Det har været indvandring så længe der har været et Danmark... og heldigvis (f.eks. i forbindelse med mangel på arbejde osv)

• #27   2. mar 2009 Det handler ikke om hash markedet alene. Der er mange flere faktorer i det her, og at tro at fri hash, åben pusherstreet mv. ville løse noget er meget naivt.

Det handler i ligeså høj grad - som flere herinde siger -om social ulighed, dårligopvækst og at personer fra begge grupperinger lever i et parallel samfund.

En masse fra begge grupper tror at alle andre vil dem noget ondt, de har opbygget en forestilling inde i hovededet om, at man enten er med dem eller imod dem. Der er findes kun for eller imod, og de kan ikke se, at størstedelen af befolkningen ikke er en del af konflikten.

En masse politi i området kan kun lægge en dæmper på situationen, men som det allerede er begyndt at ske, flytter konflikten bare til et andet område, og den vil derfor blive endnu mere vanskelig at kontrollere.

Det er ligeså meget en opgave for de sociale myndigheder som det er en opgave for politiet. Politiet kan tage sig af dem der har eller er igang med at bryde loven, men de sociale myndigheder må endnu mere på banen og hjælpe med at få de yngre på ret køl.

Just my 5 cents...

Kommentér på:
Skyderi på Nørrebro.

Annonce