611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Skøn dag Skøn dag

Hvor er det lækkert, når man efter en lang og kold vinter, sætter nøglen i tændingen og trykker på stareren, og dyret så bare starter......vel og mærke uden at der er blevet ladet på batteriet eller den har været startet siden oktober. Dejligt med lidt "mc-musik"

Ville bare lige nævne det. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skøn dag
  • #1   8. mar 2009 Lars..

Kender det godt.. I går:

Startede 09 sæsonen op den med en god tur på 50 km. Lidt koldt.. men dejligt.. Cyklen fik lige et tjek og refil på væskebeholdningerne.. kæden smurt, nyt benzin. Hun startede med det samme..og kørte som en drøm hele turen.. smiley

Er livet ikke bare skønt. ? smiley

• #2   8. mar 2009 nej livet kan os være øv..
    når ens cykel ikke opføre sig som dem i beskriver..

min gsxr 400 fra 92 sprang kæden sidste år, jeg bestildte nye dele.. der var nogen problemer med at få fat i dem så dem fik jeg her for 3 uger siden.
    men pyt så med det, jeg monter kædekit nye lejer i baghjul og i tandhjulsflange.
    så er vi klar til en god sæson, MEN nej der kommer stadig mærkelige lyde fra kæden når der bliver kørt, og når cyklen er kold har den svært ved at starte.

i går blev det for meget, så jeg smed lortet i en trailer og kørte den på værksted, nu håber jeg de vil fixe den uden jeg skal betale en årsløn for det..

så jeg har siddet inden for og mugget imens det har været pragtfuldt vejr uden for.. øv øv

Kommentér på:
Skøn dag

Annonce