Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temmelig frisk kørsel på ZX6R
  • #2   21. mar 2009 Han virker godt nok til at være lidt træt af livet.

• #3   21. mar 2009 Fuuck han går til den .. Hvis han altid kører sådan er det satme utroligt han stadig lever!

• #4   21. mar 2009 Sikke en morfar.. smiley

• #5   21. mar 2009 det ligner lidt dk

hvor har vi sådan nogen vejer smiley

men sindsyg kørsel alligevel

• #6   21. mar 2009 Fandme godt man ikke bor i Østrig, ville nødig rammes af ham!

• #7   21. mar 2009 Hold da kæft han kører langsomt?

Kører da vildere end det der på min Gser smiley

• #8   21. mar 2009 Fint kørt intet galt der.

• #9   21. mar 2009 Det er vist ikke første gang han kører den rute smiley

• #10   21. mar 2009 fuck, det gør han sgu godt!!

• #12   21. mar 2009 ja, de færreste af os kunne nok hænge på der... jeg turde heller ikke gøre forsøget smiley

• #14   21. mar 2009 Wow.. så I traktoren der var på vej ud på kørebanen. Frisk kørsel !

• #17   21. mar 2009 Jow jow..

• #19   21. mar 2009 Han har styr på det, men burde sku holde sig til en lukket bane..
    Det er heldigt det kun er ham der elsker fart, og ik en af de billister der sidder i kø, så havde det sagt klask, for de havde med garanti ik opdaget ham, før han lå på bagsædet..

• #20   21. mar 2009 "mon ikke bare han sku nå noget? er det så ikke fair nok ?!"

(håber i ku forstå ironien)

• #21   21. mar 2009 Kris H Kan kun håbe at du også rammer en lastbil,med de rådne bemærkninger du har! Der er sku da ikke nogen der har sådan en cykel for at tøffe rundt med 80km/t
    Du er da ikke rigtig klog hvis du sidder der hjemme og håber på han kører galt!!!

• #22   21. mar 2009 Sindssygt.. Der kunne jo komme en lille corsa med børn på bagsædet som ikke aner der kommer en mc med 259 kmt i deres vejbane og bang !!! Sådan en forpulet idiot...

• #24   21. mar 2009 Coool video,
    Godt kørt

• #25   21. mar 2009 Ja han er dælme en helt :-S

Johnny - Mr. Mental.

Dette er jo et debatforum, og såvidt vides har vi (stadig) ytringsfrihed i Danmark, så jeg er ikke enig med dig i at folk skal holde kæft, hvis de har andre meninger end jer (dig), der syntes det er helt fint at køre som vanvittige. I (du) har jeres/dine meninger. Og andre, deriblandt mig, har andre meninger. Kan vi være enige om, at der er plads til dem alle herinde, eller mener du virkelig at vi andre bare skal rufle af?

MY 5 cent.

• #26   21. mar 2009 yep jesper .. hver mand sin mening.. det må være iorden..

men ham der kan fandme køre motorcykel det skider jeg på...

• #27   21. mar 2009 Daniel T

Ingen tvivl om, at han har prøvet det før. Og han kender vejene. Jeg sad faktisk og vippede hovedet fra side til side, alt efter hvilken vej han drejede.

Men jeg mener stadig, at kørsel med de hastigheder, hører til på en lukket bane.

• #28   21. mar 2009 Satme sjov svingtur smiley

• #29   21. mar 2009 Man må sige den fik noget gas .. men gør det da hvod der ikke er modkørende ..

• #31   21. mar 2009 nu er det jo bevist at kawa har de mest optimistiske speedometre... hehe så træk 30 fra og se om det hjælper på smagen... ja han burde nok investere i nogle trackdays, da han gerne vil køre ideallinjen.... også låne lidt af modkørendes vejbane... eneste jeg kan sige er... jeg får sgu lidt dårlig smag i munden.... for han tænker da ikke ret længere end til lidt udover næsetippen på den ninja...

men ja... sådan er det jo... en racercykel der får klø... det er jo det den er bygget til... synes sgu bare den jeg sidst prøvede virkede bovlam...

i det mindste må man da håbe han fik frigivet lidt adrenalin...

• #32   21. mar 2009 Johnny - Mr. Mental

Så har jeg misforstået dig.

Jeg forstår sætningen: "Jeg kan kun håbe idioten rammer en lastbil bagfra, og ikke en personbil forfra". som at det er bedre at manden rammer en lastbil bagfra end en personbil forfra. Så går hans kørsel sandsynligvis kun ud over ham selv. Jeg læser ikke sætningen som om han ønskes død.

Der kan umuligt være nogen herinde, der mener at det er 100% sikkert både for MC'isten selv, men også for andre trafikanter, at køre sådan som han kører. Han udgør en fare for sig selv og andre. Og det er der da nogen der reagerer på. Også mig.

Jeg skal undlade at kalde ham for spade og idiot. Men hans kørsel har jeg min mening om. Og det er uanset, at han er pænt dygtig.

Mvh Jesper
    Ikke tøffe-dyr (selvom det snerper sig lidt derhenad smiley )

• #33   21. mar 2009 Ja, jeg siger bare; hvis han rammer min søn på cykel - så dør han med en rose i røven....

• #36   21. mar 2009

Kun positive menininger tilladt????
    Hvad fanden er der af positivt at sige om det.
    Han kører rundt på et 200 kg projektil, og ingen andre trafikanter har mulighed for at tage højde for ham, eller få røven med sig når han kommer med over 200 på alm. landevej.
    Han er et hensynsløst svin, der udsætter andre for død og lemlæstelse, bare fordi han skal more sig lidt.
    Og så skal man læse at "du har din mening, og jeg har min, og det er helt i orden" gu´ er det ej i orden.
    Der er kun én anstændig mening om ham, og det er bare ikke i orden at køre sådan, hvor der færdes andre mennesker.

Men han vil sikkert gøre sig godt på bane.

• #37   21. mar 2009 Jeg synes det er lidt skægt at læse kommentarene på youtube.
    Det er lutter lovprisninger og beundring.
    Hvorimod det gamle klassiske klip fra DR, hvor en blackbird testes om den klarer 300km/t på en tysk motorvej, bliver haglet ned.

• #38   21. mar 2009 sådan

• #39   21. mar 2009 Johhny: Ligner nu ret meget Danmark

• #42   21. mar 2009 IMO uforsvarligt på højde med spritbilisten i går...

Så træk fra hvis han rent faktisk var opmærksom på om der var sideveje?

• #43   21. mar 2009 Det er i østrig, det er optaget, ELLER rettere, der er hans andre klip optaget, så mit BUD er det også er østrig. Hvis i ser på skiltene med hastighed, er den højere end standarden i dk!

_________

der er ikke tvivl om at han er dygtig. MEN jeg mener også han er en afstumpet psykopat, som skulle bures inde!

Ja alle har ret til meninger, MEN indeholder den mening at det er i orden, at en person racer på den måde, så tillader jeg mig at mene, at din mening er lige så dum!!!

Det kan godt være i har en racer, tillykke med det!!
    Nu kommer den store nyhed, NEJ der er IKKE bygget til at køre sådan på offentlige vej!! find en øde strækning, eller en bane!!

HVIS han, næste gang han skal overgå sig selv, i et forsøg på at imponerer flere fjolser, der syntes han er sej, påkører en bil, fordra eller bagfra.. (eller fra siden) er der med de hastigheder MEGET stor chance for dødeligt udfald for andre end ham!!

OG NEJ det er ikke en meneske ret, at køre sådan, fordi det er sjovt......

_________

Jeg har ikke ondt i røven over at folk nyder at køre mc, men det han laver er vanvids kørsel!! og det er sgu skræmmende så mange der finder det fedt!!

JA jeg kan være imponeret over:
    Hans dumhed
    Hans evner
    Hans overlevelse
    hans held!!!
    MEN jeg kan ikke syntes det han laver er fedt eller sejt eller noget i den stil!!

/Jesper, som heller ikke er et tøffedyr, MEN stadig har respekt for mine medmennesker og medtraffikanter!!

• #45   21. mar 2009 hehe har fintænkt... sådan som han slingrer ud over det hele... så burde han da have haft camping vogn med smiley

• #46   21. mar 2009 Damn Anders, du har ret,, sorry!!
    PEACE, John Lennon, og alt det der smiley

______

• #48   21. mar 2009
    @Johnny Metal.

Når det gælder psykopatiske handlinger, der bringer andres liv og førlighed i fare, bare for morskabens skyld, så er det din holdning der er en gang lallende tudefjæs.
    "Vi skal alle bare ha´ lov til at gøre som vi vil, uanset om det kan smadre familier for livstid, bare vi har det sjovt."
    Enten har du ingen familie, eller også har du ingen hjerne.

Du lyder som en der ikke har noget at miste.

• #49   22. mar 2009 Steffen-> Jeg må give dig ret, jeg trækker stregen der hvor andre menneskers liv og førlighed bringes i fare - som i denne video.
    Og som det er nævnt før, 'håber' jeg også han klipper et træ eller lign. For det er ikke et spørgsmål om, men hvornår hans nummer bliver trukket. Når det sker vil jeg fortrække at det ikke blive sammen med en familie der er ude og køre søndagstur eller noget lign.

Det er måske kynisk, men det er min mening

• #50   22. mar 2009 @ Kenneth

Det er ikke kynisk, det er et ønske om at skaden bliver så lille som muligt, og kun går ud over den der har forårdaget den.

Men det vil selvfølgelig være bedst hvis det ikke sker noget, men det forekommer ret usandsynligt, hvis det er hans sædvanlige kørestil.

Det bedste der kunne ske for ham - og andre - var at han røg i en fartkontrol, og fik konfiskeret sin MC og sit kørekort.

• #51   22. mar 2009 Undskyld, men var vi ikke alt det her igennem for snart to år siden, da videoen blev lagt på Youtube?

• #52   22. mar 2009
    @ Rene J

Så må vi jo bare håbe at du når at give ham plads i tide, så han ikke også tager dig med i graven.
    Du skal være hurtig.

Jeg mener ikke der er plads til sådan en som ham, og det er der heller ingen lovgivning der mener.

• #54   22. mar 2009 Er jeg den eneste der har lagt mærke til hvordan den kawa "åler" sig igennem svingene?
    Den affjedring må da stå helt ad H... til...

• #55   22. mar 2009
    @ Johnny metal

Det er jeg ked af at høre, - det var mere ment som en provokation, end for at blive personlig.

• #56   22. mar 2009
    @ René J

Jeg har personligt set en V-max køre lige igennem en bil, og slå 2 mennesker ihjel (ud over motorcyklisten ), - det har nok også præget min reaktion her på siden.
    Det ser altså ikke særligt pænt ud.

Det er rigtigt at lastbiler og biler slår flere uskyldige ihjel, men ham her opsøger det, og beder om ulykken. De fleste andre prøver at undgå den.
    Det er den ligegyldige HOLDNING til andre menneskers liv og helbred, der pisser mig af.

• #57   22. mar 2009
    @ René

Så må vi bare nøjes med at blive enige om at vi ikke er enige smiley

• #58   22. mar 2009 det er jo som at se mig når jeg lufter min jinlun

Kommentér på:
Temmelig frisk kørsel på ZX6R

Annonce