{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

sony vs samsung fladskærm {{forumTopicSubject}}

hey.

ved godt at dette ikke har noget med mc`er og gøre.
men derfor håber jeg at få lidt hjælp alligevel.
jeg er ved og køæbe nyt tv men kan ikk bestemme mig, har 2 forskellige som valget umiddelbart ligger på.

http://buyvision.dk/shop/sony-kdl-40w4500-284p.html

http://buyvision.dk/shop/samsung-le-40a856-465p.html

de fleste siger agt sony har det bedste billed, men jeg synes at samsung har det flotteste design.

så kom gerne med jeres mening.
på forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sony vs samsung fladskærm
  • #1   22. mar 2009 Du kommer aldrig galt afsted ved at købe sådan et Samsung smiley

  • #2   22. mar 2009 Det er nok derfor der findes et "Off topic" forum.
    Indlægget passer fint der


  • #3   22. mar 2009 Køb plasma istedet :]

    Panasonic burde losse bagdel til begge dine bud. Prøv at tage ud og kigge engang i en seriøs forretning, der kan demonstrere med ordentlige kildesignaler.


  • #4   22. mar 2009 Vi har et 40" Samsung LCD med Full HD.... Det er kanon smiley

    Du skal bare ikke vælge de fabriks indstillede farve og billede, men gå ind på flatpanels.dk og finde de bedste indstillinger der, så får du et perfekt billede smiley


  • #5   22. mar 2009 Med 3 voksne børn + mig selv har vi Sony, Samsung, Phillips og Panasonic flad skærme og ingen har noget at klage over fine billeder på alle.

  • #6   22. mar 2009 Jeg har lige købt w4500 og der er kanon dejligt billed på hvis du har digital signal kan jeg godt anbefale. hvis du køber det på nettet skal du holde øje med om der er mpeg 4 tuner i da det er der ikke i nogen af dem der er parallel importeret smiley

  • #7   22. mar 2009 Rene J ...............tsk tsk ,Samsung er top iorden !!!! Design samt billed er i top klassen ,og forhør dig rundt omkring hvem som styre for hårdt ,sony VAR champ ,men ikke idag !!
    Held og lykke med valget........


  • #8   22. mar 2009 Lig mærke til at samsungen har en glossy overfalde på skærmen, det fremhæver kontrasten og får den til at se "candy" agtig ud, det har dog den kæmpe ulempe at det giver reflektioner/genskind i f.eks sol, lamper osv. Det er desværre noget der er blevet moderne idag, at lave glosse overflader på alt, helt åndsvagt hvis du spørger mig.

  • #9   22. mar 2009 Igen af dem - fladskærme er noget LORT mildest talt - de bliver sendt på markedet med diverse fejl, som producenterne er klar over - altså de pisser og ned i halsen de svin - og ja jeg er pissed på producenterne efter adskillige dårlige skærme (Sony - Samsung og LG )

  • #10   22. mar 2009 Førhen var problemet at LCDskærme ikke kunne vise ægte sort. i dag ser problemet i mine øjne ud til at de ikke kan vise ægte hvid. Alt hvidt ser sgu smålilla ud. Det er åbenbart en beslutning fra østen da det ikke er til at justere sig ud af.

  • #11   22. mar 2009 spring alt det junk over og køb et SHARP AQUOS......46" ELLER 52"

    det koster men er det cooleste tv på marked pt

    har selv et og det har sku det bedste billed.design og lyd på marked. det vinder stort set alle test pt


  • #12   22. mar 2009 i skal alle have tak for jeres meninger, men jeg tror kun jeg er blevet mere forvirret.
    så jeg må ned og snakke med med nogle erfarne hoveder i morgen.


  • #13   22. mar 2009 eller så skal du vente til Samsung kommer med deres nye 8000 Luxio serie her til april. Det er med LED og skulle efter diverse test være kanon. Har også 200 Hz, og en masse andet "ligegyldig gemix" Skærmen er 3,5 cm tyk, og bruge rman Samsungs tilhørende ophæng, er forsiden af skærmen kun 4,5 cm fra væggen.

  • #14   22. mar 2009 Jacob : Gå ind på flatpanels.dk, og læs om hvad de anbefaler... De har bare styr på tingene !!!

    http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738

    Jeg er ikke vild med at tv'et har for mange Hz, da det så ser uvirkelig ægte ud, og det irriterer mig. Philips har det med at lave tv som jeg synes ødelægger filmene, da det ser alt for realistisk ud. Altså ment på den måde at man simpelthen kan se at f.eks klipperne i en Indiana jones er uægte... Men det er forskellig fra firmaerne, man kan også finde tv hvor de 100 Hz gør at man får et endnu bedre billede... Men ofte kommer det til at virke kunstig!!!


  • #15   23. mar 2009 Tv og mc har en ting til fælles. Når man spørger hvad der er bedst får man lige så mange forskellige svar som der overhovedet kan komme:-)

    Læs nogle anmeldelser bl.a. hos flatpanels som Gert linker til. Gå i butikken og få dem til at vise tv-signal på de skærme du er interesseret i og helst et sted hvor de ved hvad de taler om. Jeg var selv i Hi-fi klubben og tale med én i næsten en time om fordele og ulemper. Går selv med planer om at købe Samsung LE40A866.


  • #16   23. mar 2009 Hi-Fi klubben er et godt sted at informere sig, som Lotte siger... Det ved sgu hvad de snakker om!!!

  • #17   24. mar 2009 Panasonic!

  • #18   24. mar 2009 Ville også gøre som Tommy skriver. Vent lige et par måneder og se på Samsungs nye LED skærm. Den har fået kanon omtale. En opdateringstid som er hurtigere end LCD, hvorved du undgår flimmer i hurtige billedebevægelser. Dette lider LCD skærme nemlig stadig lidt under.

  • #19   24. mar 2009 Har selv et Samsung 37 fuld HD som spiller maks!!!!!

    Det der er sparet på ved Samsung er lyden, men hvor mange bruger lyden i tv´et i dag???

    Billedet med en Blue-ray i PS3´en så spiller det maks! ;-D

    Jeg har tidligere været ejer af Sony som ikke levede op til forventningerne, men det kan lige så godt være modellen som skuffede, men jeg kan kun på det kraftigste anbefale Samsung.


Kommentér på:
sony vs samsung fladskærm

Annonce